Blårens Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 jeg har overclocket cpuen min til 3.3GHz 1.4v til 1.6v men når jeg spiller så stopper maskinen plutselig er det noe jeg kan gjøre for å hindre det eller må jeg klokke ned Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 prøv litt lavere volt? kan funke. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 prøv litt lavere volt? kan funke. har jeg lavere volt stopper windows loadingen noen ganger noen ganger laster det ferdig men når jeg logger inn står den bare der å logger inn ca hele dagen Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 har funnet ut va problemet var cpuen ble 60 grader cpu viften har en max hastighet på 5000 rpm men den kjører bare på 3000 når cpuen er 50 grader er det mulig å stille vifte hastigheten Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 har funnet ut va problemet var cpuen ble 60 grader cpu viften har en max hastighet på 5000 rpm men den kjører bare på 3000 når cpuen er 50 grader er det mulig å stille vifte hastigheten 60 grader er ikke noe å grine for da... 70-80 da begynner det å bli hett! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 har funnet ut va problemet var cpuen ble 60 grader cpu viften har en max hastighet på 5000 rpm men den kjører bare på 3000 når cpuen er 50 grader er det mulig å stille vifte hastigheten 60 grader er ikke noe å grine for da... 70-80 da begynner det å bli hett! det er ikke jeg som griner det er cpuen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mente det selvsagt ikke bokstavlig talt da, det er en talemåte... Men jeg tror ikke at maskinen skal hekte seg fordi at CPUen kommer opp i 60 grader... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Mente det selvsagt ikke bokstavlig talt da, det er en talemåte... Men jeg tror ikke at maskinen skal hekte seg fordi at CPUen kommer opp i 60 grader... når jeg skrudde alle kabinett viftene på fult kunne jeg spille bf2 leeeenge men når jeg har dem på ca halvfullt så får jeg bluescreen Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) okei det var ikke varmen det funker helt fint så lenge jeg ikke spiller jeg må vell klokke ned Endret 2. september 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Klokk ned eller gi den mer volt. Hva ligger tempen på når du kjører viftene på fullt? Hvilken CPU har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå