stoney Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg skal bygge en pc med en Chieftek HDD-drevramme. Trenger jeg da en PSU med minst 3 SATA kontakter? Har sett på denne OZC PSU'en, men den har jo bare 2 SATA-kontakter. Må jeg velge en annen? Er det forresten noen som har erfaringer med den OZC PSU'en? Hvor stille er den? Et alternativ blir jo MIST'en (med 4 SATA-kontakter)... Lenke til kommentar
mar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Er bare å kjøpe overganger/splittere med "SATA støtte". Har 420W TruePower (tror det var det den het) utgaven fra OCZ. Er veldig godt fornøyd med den. Har ingen problemer med å levere nok strøm til maskinen min. P4 [email protected], 2xP-ATA, 4xS-ATA, 1 DVD brenner og Radeon 9800. Har aldri merket noe til lyder fra strømforsyningen. Endret 2. september 2005 av mar Lenke til kommentar
stoney Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Takk Det var akkurat en slik løsning jeg tenkte meg at kunne funke, det var bare det at jeg ikke hadde kunnskapen til å backe det opp. Jeg regner med at dette ikke er noen "mindre heldig" løsning (å splitte strømkontaktene) enn en PSU med flere SATA-kontakter. Tar fortsatt gledelig imot erfaringer med OZC-psuen, eller andre stabile og STILLEGÅENDE strømforsyninger. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 <- stabil og stillegående. Hardisken din vil bråke mere enn denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå