Kirkbakk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) hei, jeg skal kjøpe meg et nytt hovedkort til min data. kjøpte data fra dell men der var overklokkinga låst på en eller anna måte. Så da må jeg ha et nytt. Har en 2,4 ghz pentium 4 socket 478. 1024 mb ram. Hvilket hovedkort kan dere anbefalle til disse komponentene som er grei til overklokking og har en rimelig pris? Endret 2. september 2005 av Niss Lenke til kommentar
Momo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva er rimelig pris for deg? Hva slags kabinett har du? Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 har et dell kabinett. 500-1000kr er greit Lenke til kommentar
Momo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Formfaktor på kabinettet, er det ATX eller m-ATX? Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 det er atx Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 finnes en haug med 478 kort som du kan kjøpe feks : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304360&cks=PRD er et greit kort som kan brukes til overklokking. ellers vil jeg anbefale deg å kikke litt på demobruktene til komplett, her kan du kjøpe masse snacks for en slikk og ingenting Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 ok takk for informasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå