mraff Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei, Kan noen vurdere spesifikasjonene til prosjektoren, og om det er verdt prisen på kr 2300 inkl. frakt? På forhånd takk. Spill og se film på storskjerm, opptil 80" bildevisning. Passer til DVD/VCD VCR spiller og PS2/XBOX/GAME CUBE konsoller, og passer til alt med AV utgang. On screen display function Remote control all function NTSC/PAL auto system Build in speaker, stereo sound output. Luminous flux: 200-300 IM Brightness uniformty: 75% Resolution: 480 x 234 Display size; 12 – 80 inches Effective distance: 0,6m – 5m Best display size: 48 inches Sound: < 30 db S-video input Stereo earphone output Focus adjustable Volume/brightness/contrast/chroma adjustable Include: Projector 1 stk Power adapter 1 stk AV cable 1 stk Remote controller 1 stk User manual 1 stk Ekstra ny pære er inkludert Modell nr: MegaPro HX7111 Game Projektor Lenke til kommentar
direfan Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Selv har jeg ikke mye peil på prosjektorer, men om du ikke får svar anbefaler jeg deg å poste en lignende melding her: Hjemmekino.no forum Lenke til kommentar
tore- Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Prosjektoren anbefaller max 48", å bruke 80" vil vel gå ut over kvaliteten. Ikke at jeg har peiling på prosjektorer, men logisk fornuft sier at det ikke vil bli det helt store. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Den der bør du styre unna. Hvilket merke/modell er det forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå