Frijazz Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Som tittelen indikerer her, lurer jeg på hvilke spillsider dere bruker mest. Kom gjerne med en link. Selv sjekker jeg et ut Gamespot og Gamer.no regelmessig. Gamespot bruker jeg mye fordi den er godt organisert i ulike spillsjangrer, har gode nyheter og generelt liker jeg språket og innholdet i anmeldelsene. Gamer.no er etter min mening den beste norske spillsiden, og jeg liker å følge med på norske utgivelsesdatoer. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Gamer.no Er den beste norske siden. Endret 2. september 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 I alle år har jeg faktisk bare behøvd å lese en spill side, og det er gamer.no Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 www.ve3d.com <- Først med det siste www.gamespot.com www.teamxbox.com Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Bruker gamer.no, siden det er den beste norske spillsiden jeg vet om. Liker omtalene og artiklene de skriver også. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 bruker gamer.no og gamespot.com. har også en hel haug med andre sider, slik som alle planet sidene. (planetunreal.com osv..) Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Bruker gamespy.com og gamer.no for å sjekke nyheter, og så bruker jeg fileplanet.com for å sjekke hvilke nye nedlastninger som har kommet, og bruker gamershell.com og 3dgamers.com for å laste de ned. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Gamer.no og Gamereactor Endret 2. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) bruker bare gamer.no. edit: eller rettere, Jeg LESER Gamer.no, men bruker ofte andre, som gamespot o.l. for å finne screenshots o.l... Endret 2. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Gamer.no Har den som startside Sjekker fra tid til annen Gamespot og Gamespy, men bruker Gamer.no desidert mest Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er mest gamer.no og gamespot.com Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Gamer.no/forum er einaste den eg bruker. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er en del sider, men disse er de jeg leser mest: Gamesindustry.biz IGN.com Gamespot.com Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) insider.ign.com og gamer.no regelmessig. Kjøper andre spillblader regelmessig også. Edit: Og jo, hvordan kunne jeg glemme slashdot? Endret 2. september 2005 av Togo Lenke til kommentar
Punster Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Uten tvil. Her er siden his du ikke gidder å browser 1000 sites for info. Har det meste innen reviews, tech, news etc. Bluesnews Endret 2. september 2005 av Punster Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er jo ikke en spillnettside da, men www.vg.no/spill/ er veldig bra synes jeg! Lenke til kommentar
gøggen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 bruker ingen sider nå lengere men brukte 123spill.no Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Uten tvil. Her er siden his du ikke gidder å browser 1000 sites for info. Har det meste innen reviews, tech, news etc. Bluesnews Urk.. Horribelt design på den siden. Personlig bruker jeg kun gamer.no. De nyheten redaksjonen ikke poster på forsiden dukker garantert opp på forumet, gjerne med link, så jeg trenger ikke no mer. Eventuelt gamerankings.com for å sjekke snittkarakteren på spill jeg vurderer og gå til innkjøp for Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Bruker dette forumet for å se om det er noe nytt, spennende. Ellers bruker jeg nforce.. Mye bra spill diskusjon der.. Og trenger jeg å finne annen info jeg ikke finner disse plassene, så stikker jeg innom gamespot o.l. Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 www.gamer.no og er moderator i www.gamebase.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå