MyBigMouth Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har et portapro headsett men i det siste har jeg merket endel "skader" på headsettet. Ledningen i enden ved inputten er revet i plasten slik at "ledningen" vises. Deler av skummet på øreproppene er slitt. Det at ledningen nesten er revet er nok den største trusselen. Jeg har hørt rykter om at KOSS er VELDIG treg på supporten på dette.... Må jeg har kvittering på dette? Den skal jo være livstid på det... Lenke til kommentar
tomin Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ring eller mail de så får du svar tenker jeg, eller gå til forhandler og vis de headsettet ditt Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg trengte ikke kvittering de brukte 1 måned ca Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Kan jeg levere det i en butikk eller må jeg sende det til koss? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kan jeg levere det i en butikk eller må jeg sende det til koss? jeg leverte i butikk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 jeg leverer i butikken der jeg kjøpte dem,med kvittering selfølgelig,dette varierer sikkert fra butikk til butikk hvor sære de er på kvitteringa,men de kan kreve at du har den. Koss er litt treige,pleier å ta ett par uker,og vanligvis så får du bare ett nytt sett,koster jo mer for dem å fikse de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå