kilogram Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ny versjon av WinAMP WinAMP v5.1 ble sluppet i går. Nytt i denne versjonen er støtte for AACPlus og en RSS-leser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Som trofast Winamp-bruker må jeg selvfølgelig sjekke ut denne Lenke til kommentar
Booter Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Synes den fungerte veldig bra, anbefaler å prøve siste versjon Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvordan var den i forhold til de eldre om den er like lite resuss krevende som de forrige versjonene. En grunn til at jeg velger winamp at den er rask og overskikkelig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmm.. Jeg har ikke behov for noen av de nye funksjonene så jeg holder meg til den forrige versjonen. Jeg er litt uroet for at alle de nye funksjonene som har kommet skal gjøre gode gamle winamp til bloatware. (for å nevne i fleng: HTML-leser, videoavspiller og et alt for omfattende og vanskelig musikkdatabase) På mange måter liker jeg de gamle 2.xx-versjonene men savner den trinnløse skaleringen av avspilleren fra 3.xx og 5.xx versjonene. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg skal holde kjeft om den nye versjonen... Lenke til kommentar
Booter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kalles utvikling hehe. Det er litt mye dilldall som heller kunne vært plug-in's istedenfor innflettet i WinAmp. Det å spille av filmer og browse HTML er det ikke så mange som skaffer seg akkurat Winamp for å gjøre. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Men allikevel så drar fantastene det fram når de skal hevde at WinAmp fortsatt er det beste.... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hadde bare Winamp før og trengte ikke noe annet, men så begynnte det å bli noe tull med å veksle spor og spole, når det plutselig skjer sånne ting i en avspiller beregnet hovedsaklig på vanlige Mp3'er så forkastet jeg det. Bruker bare JetAudio nå, synes det er mye bedre enn WinAmp. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis dere ikke liker alle de nye funksjonen(det gjør ikke jeg heller), så kan dere vel installere lite-versjonen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kalles utvikling hehe. Hehe Jeg er enig i ironien. Utvikling fører ikke alltid til noe bedre. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis dere ikke liker alle de nye funksjonen(det gjør ikke jeg heller), så kan dere vel installere lite-versjonen? Winamp 5.xx Lite er i praksis bare et nytt navn på Winamp 2.9x-versjonene. Den mangler fri skalering av spilleren, støtte for nye skins og muligens også køfunksjonen fra 3.xx og 5.xx. Men den er forbløffende liten og fin ellers. ca 1MB mot ca 6MB for de ekte 5.xx-versjonene. Eldre versjoner av Lite/2.xx er faktisk under 0,5MB. Imponerende! Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hvem er mest ressurskrevende av Windows Media Player og Winamp? Litt off topic: Jeg er litt uroet for at alle de nye funksjonene som har kommet skal gjøre gode gamle winamp til bloatware. Hva er bloatware? Også shareware har jeg ikke forstått helt hva er? Noen andre "wares" som blir brukt i sammenheng med programvarer?? Hva er forskjellen på hardware og "andre wares" (som f.eks shareware, bloatware og software)? Litt dumt spørsmål kanskje, men har aldri fått klarhet i dette og det plager meg at jeg ikke skjønner hva det betyr... Endret 6. september 2005 av jibbelars Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har på følelsen at WMP tar mere kraft. http://en.wikipedia.org/wiki/Bloatware Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 bloatware = programvare som er unødvendig lesset med funksjoner shareware = programvare som kan lastes ned gratis men som slutter å virke etter et bestemt antall dager og forlanger at brukeren kjøper programmer software = programvare Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Uff, tar jo en evighet å starte winamp 5.1 jo... Hvor finner jeg denne lite versionen? EDIT: Lite var ikke hakket bedre, kunne ikke bruke skins Holder meg til nest siste versjon jeg. Endret 8. september 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Uff, tar jo en evighet å starte winamp 5.1 jo... Hvor finner jeg denne lite versionen? Min starter "instant". Mye plugins? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Uff, tar jo en evighet å starte winamp 5.1 jo... Hvor finner jeg denne lite versionen? Min starter "instant". Mye plugins? Ingen... men det bildet som kommer før winamp kommer gjør den træg i oppstart... kommer det ikke hos deg? "WInamp 5.1 surrond osv" Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Simpelt å skru av den da. Et ord: CTRL+P Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) har winamp 5.1. formaterte samme dagen som det kom ut så jeg ble positivt overasket da jeg skulle laste ned winamp.. digger den nye surround versionen. den gamle var ikke så bra med surround, men me denne er det perfekt rart å høre den introlyden kommer lyder over alt jo edit: leif is a dork Endret 8. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå