VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 kjøp universale holdere. de er det masse plastikk på sidene. kanskje det går an å ha de på begge sidene i bilen. ? vet ikke. du kan jo sjekke. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 så på ei sie i går, som jeg ikke husker navnet på, de lagde hele dørpaneler som du erstatter de gamle med. du kunne få de med hull til 1 6" og 2 stk 6" og 1 stk 4" i samme dør. de ser ut som orginale og du får de i samme farge/trekk o.l som de orginale dørpanelene. pokker at jeg glemte siden da!!! hadde til mange biler. skal prøve å se om jeg finner sia igjen. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 fant det!! dette er dørpaneler med plass til 2 stk 6,5" og 1 stk 4" i hver dør. de selges i par og koster 3150kr pr par.... dette er saker til bilstereobygginga di tror jeg! hehe..... får de også med plass til 1 stk 6,5" i hver dør. de koster 1950kr pr par. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 var litt lite bilde dette. kasnkje litt større nå?? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du var nok inne på Transmedia En annen idè er jo dreie og pusse noe saker i MDF, støpe litt glassfiber rundt, pusse og lakke. Kontakt Fleischer Autodesign for tips og råd der Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 blir veldig dyrt.. For skal dette passe så må jeg først kjøpe el-viduer (ca 6000 kr) MEn nå er 5,25" focal elementer på vel (bytte kun bassene i min eksisterende 6,5" utopiasett) Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 har du prøvd www.nbfbildeler.no ? der har de masse brukte deler til el-vindu. heismotor og brytere. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 snakket med gjengen.. oppunder 4000 kr brukt.. og da må jeg selv finne en måte å montere brytere. De følger med, men mangler plass å montere dem... Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 da har du jo en fin mulighet til å kjøpe de dørpaneleme som jeg snakket om de er klargjort for el-vindu. hull til knappene er på panelene der. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 dørpanelene som er laget for 6,5" element i hver dør koster 1950 kr. det er jo ikke så ille da. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det kommer da på 4000 kr for el vinduer.. Dette for å kunne bruke 2000 kr på dørpaneler for å kunne bruke mitt 6000 kr frontsett.. Løsning: Kjøpte 5,25" elementer til frontsettet mitt (bruker opp igjen delefilter og diskant fra 6,5" settet) El vinduer kan jeg klare meg uten.. Da vil jeg heller bruke pengene jeg "sparer" på å la være til å kjøpe fase2 lykter fremme.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hehe ja her er det masse penger "spart" Legg ut noen bilder av prosjektet når du er ferdig da! Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 må bare si at jeg monterte 5,25" elementene nå! fy flate! nå husker jeg plutselig hvor bra focal er! Utrolig bra! (mye arbeid i demping osv da) "synd" for budsjettet mitt at jeg bare MÅTTE kjøpe 2 stk brukte 13" utopia subber... Gleder meg! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Skikkelig montering har nok også mye å si for å få frem godlyden så du må klappe deg sjøl på ryggen også, ikke bare Utopiaene, hehe Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 nå må jeg bare finne en god måte å montere disse to utopia subbene på da.. tror rett og slett jeg bare putter de i to kompakte kasser inntil videre. Focal basser er beregnet for små kasser heldigvis. Mon tro om noen har en Audison VRX 2.4XX å selge? brukt.. hadde en sånn i bro til å drive en 15" focal utopa i en tidligere bil. Funket som FY! Kraftig nok til å drive den skikkelig når folk ville kjenne bass og kraftig nok til å spille KORREKT når jeg ville ha golyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå