Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

anlegg volvo s40

lohelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så på ei sie i går, som jeg ikke husker navnet på, de lagde hele dørpaneler som du erstatter de gamle med. du kunne få de med hull til 1 6" og 2 stk 6" og 1 stk 4" i samme dør. de ser ut som orginale og du får de i samme farge/trekk o.l som de orginale dørpanelene.

pokker at jeg glemte siden da!!! hadde til mange biler.

skal prøve å se om jeg finner sia igjen.

Lenke til kommentar

Det kommer da på 4000 kr for el vinduer.. Dette for å kunne bruke 2000 kr på dørpaneler for å kunne bruke mitt 6000 kr frontsett..

Løsning:

Kjøpte 5,25" elementer til frontsettet mitt (bruker opp igjen delefilter og diskant fra 6,5" settet)

El vinduer kan jeg klare meg uten.. Da vil jeg heller bruke pengene jeg "sparer" på å la være til å kjøpe fase2 lykter fremme.. :)

Lenke til kommentar

nå må jeg bare finne en god måte å montere disse to utopia subbene på da.. tror rett og slett jeg bare putter de i to kompakte kasser inntil videre. Focal basser er beregnet for små kasser heldigvis. :)

Mon tro om noen har en Audison VRX 2.4XX å selge? brukt.. hadde en sånn i bro til å drive en 15" focal utopa i en tidligere bil. Funket som FY!

Kraftig nok til å drive den skikkelig når folk ville kjenne bass og kraftig nok til å spille KORREKT når jeg ville ha golyden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...