JimL Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Tjänare, da er det igjen på tide å skaffe et bevis på at jeg husker fødselsdagen hennes. Pga skolegang så bor vi 1300km unna hverandre, og vi gidder ikke (tør ikke?) la ting gå lengre enn å være gode (gode, gode, gode) venner. Jeg har foreslått å få arrangere noe med en "syngemann", som var en spøk som etterhvert flytta seg over på planleggingsstadiet til noe seriøst noe. "Operasjon syngemann" var ideen å sende et live-telegram som hun kunne fått sammen med noen venner og/eller klassen. Da fikk jeg klar beskjed om at hvis jeg gjorde det ville jeg aldri få prate med henne igjen, så det tør jeg ikke. Blomster liker hun ikke ("de bare dør jo"), men hun klarte nå å i hvert fall late som hun blir gla for ei rose for en stund siden. Mest vellykka gaven var vel en sånn skikkelig myk bamse som holder et hjerte (bare at denne holdt en stor blomst), miranda-bamser om jeg ikke husker feil. Enten det eller et "varmehjerte" jeg sendte til henne etter hun ble helt alene, så hun kunne varme seg på om kvelden. Er et sånn mykt plast-hjerte som har gele og en utløser flytende inni, "knekker" man utløseren så stivner geleen og hjertet blir varmt. Det var en slager. Noen som har noen gode forslag eller tanker til hvor jeg kan bevege meg? Har litt over en måned på å finne noe, men tida går fort. Beste forslaget jeg har selv er personlig oppmøte med noe så banalt som en fin plast-blomst (som ikke dør) til hybelen hennes og en middagsinvitasjon. Negative ting med det er jo å finne luker i høgskole-planene for å stikke på ferie ei uke, men det kunne vel ordnes. Til slutt til den stakkars leser som av en eller annen merkverdig grunn har lest dette. Siden folk her har fått hjelp med alt fra gaver til hjelpemidler før, så kunne det jo ikke skade å prøve. Kanskje du til og med får et tips eller to i tråden. Endret 2. september 2005 av JimL Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm...presanger til damer er stress...(egentlig synes jeg alle presanger er stress...eneste jeg liker å kjøpe presang til er bror min for han blir glad for hardware, lydkomponenter eller dvd'er).. men de to presangene madammen har blitt mest glad for er et kunstmaleri og pent undertøy...(sistnevnte var ihvertfall stress å kjøpe) ...ellers så blir jo damer alltid glad for ting fra gullsmeden (smykker, eller klokker for den saks skyld)...eventuelt kan du kanskje vurdere å kjøpe en tv-serie? sex og singeliv er populær...tegnefilmer som lion king o.l. blir også godt motatt... ...hmm...det var det jeg kom på i farten! lykke til anyways! Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hmm...presanger til damer er stress...(egentlig synes jeg alle presanger er stress...eneste jeg liker å kjøpe presang til er bror min for han blir glad for hardware, lydkomponenter eller dvd'er)..Hehe, tjo. Er jo bestandig et visst uromoment at det kanskje ikke faller helt i smak. Men syns det er godt å gi noe. men de to presangene madammen har blitt mest glad for er et kunstmaleri og pent undertøy...(sistnevnte var ihvertfall stress å kjøpe) Oh my, det hadde jeg aldri turt. Jeg har så ubedugelig lite peiling på klær at det kunne ført til, tja. Visse ubehageligheter. Er jo selvfølgelig mulig å snappe opp et plagg eller to jeg har hørt at hun har lyst på. ...ellers så blir jo damer alltid glad for ting fra gullsmeden (smykker, eller klokker for den saks skyld)...eventuelt kan du kanskje vurdere å kjøpe en tv-serie? sex og singeliv er populær...tegnefilmer som lion king o.l. blir også godt motatt...Smykke, tja. Hadde håpa å slippe å kjøpe det samme som "alle andre", og tv-serie? I værste fall blir jeg tvunget til å se dette! *stryker hotell cæsar av lista*. Tegnefilmer går greit, men må i så fall være en del-gave. ...hmm...det var det jeg kom på i farten! lykke til anyways! Takker og bukker, litt mer å tenke på fikk jeg og. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kom på en ting til som falt i smak: Gavekort på en fin middag for to. Om du skriver noen ord på gavekortet om hvorfor hun fortjener det, så faller det garantert i smak. (Dette kan fort bli dyrt riktignok) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Gavekort på massasje? En god bok (av den typen som omhandler språket, bare at den er morsom elns)? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Eller et sexleketøy? Litt utfordrene, det mest pinlige er og kjøpe en dildo Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Eller et sexleketøy? Litt utfordrene, det mest pinlige er og kjøpe en dildo Nja, tviler på det. Ikke at det er noe galt i å kjøpe noe sånt, men sånn som vi har det nå så tror jeg det hadde blitt litt feil. Er enten sånn useriøs venne-ting eller noe man i et seriøst forhold kan vurdere. Jeg tror jeg er midt mellom et sted. Men fint med forslag Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Gavekort på massasje? En god bok (av den typen som omhandler språket, bare at den er morsom elns)? Den er en god mulighet. Så var det bare å finne et massasje-sted der midt uti gokk. Skal garantert se nærmere på noe sånt Kom på en ting til som falt i smak: Gavekort på en fin middag for to. Om du skriver noen ord på gavekortet om hvorfor hun fortjener det, så faller det garantert i smak. (Dette kan fort bli dyrt riktignok) Hehe, kjøpe gavekort å satse på at hun tar med meg ut? Blir jo maksimal nedtur om hun tar med noen andre da Men klart, et personlig kort blir det. Hjelper fryktelig på å vise at man virkelig har brukt tid selv på gaven. Til jul ga jeg en stor pose smågodt sammen med mye anna, og pakka inn hver enkelt smågodt/loveheart/etc i papir. Det og kort og resten av gaven var egentlig også ganske bra Endret 2. september 2005 av JimL Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hmm, kanskje et dataspill for jenter Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Aw. Ta deg fri fra skolen (ansvar for egen læring heter det vel?). Veit ikke åssen det er med merknader og sånn på høgskoler jeg, men. Skulle vel ikke være noe stort problem å ta seg litt fri til dama/kjempegode vennen? Si at hu ikke skal gjøre noe den dagen, så kommer du med no finstas og drar a med ut på en romantisk middag+ at du har kjøpt no fint no (vent på flere svar, eller trekk fra noen andre, for her har ikke jeg noen gode ting å si), eller et gavekort i en eller annen flott damebutikk eller spa. No sånt no ville jeg gjort iallfall om det var dama/langdistanse-kjempebestejentevennen min. Det viser at du bryr deg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ta hun med på bytur til nærmeste storby. Shop eller finn på noe gøy på dagen og på ettermiddagen/kvelden avlsutter dere med film og/eller middag... Advarsel: Undertegnede har ingen erfaring å vise til. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 En gave som garantert vil slå godt an (hvis hun ikke har høydeskrekk); helikoptertur!! Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Ta hun med på bytur til nærmeste storby. Shop eller finn på noe gøy på dagen og på ettermiddagen/kvelden avlsutter dere med film og/eller middag... Rimelig grei dag det, men har dessverre ikke lommebok til en dags shopping med henne, da blir det heller helikoptertur hmm, kanskje et dataspill for jenter Sims2 Ehm, nei. Ikke har hun maskin hos seg selv og tviler veldig sterkt på at hun hadde satt seg ned med et spill. Jeg liker egentlig ikke spill selv, så. Men takk for tipset. Aw. Ta deg fri fra skolen (ansvar for egen læring heter det vel?). Veit ikke åssen det er med merknader og sånn på høgskoler jeg, men. Skulle vel ikke være noe stort problem å ta seg litt fri til dama/kjempegode vennen?Oppmøte ved forelesninger har ingen ting å si ved høgskole/etc. Alt som teller er obligatoriske innleveringer og eksamener, fire dagers fri derfra er stempla "ok" (av meg) for lenge siden Si at hu ikke skal gjøre noe den dagen, så kommer du med no finstas og drar a med ut på en romantisk middag+ at du har kjøpt no fint no (vent på flere svar, eller trekk fra noen andre, for her har ikke jeg noen gode ting å si), eller et gavekort i en eller annen flott damebutikk eller spa.En formiddag på spa av noe slag er under høy vurdering, fikk det tipset fra noen andre. Hun har selvfølgelig tannlege-time på bursdagen sin, siden hun er livredd for dem så er det jo en ganske god gave i seg selv at jeg blir med ^^ En gave som garantert vil slå godt an (hvis hun ikke har høydeskrekk);helikoptertur!! Da snakker man i hvert fall arrangering Skal se hva som er mulig å få til, hehe. Endret 2. september 2005 av JimL Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Dildo! Neida jeg bare tuller... gi henne et smykke elns! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Gå inn i en parfyme butikk og si at du skal kjøpe en bursdagsgave til ei som fyller 18 år. Da hjelper de deg med å finne den rette duften Funker bra! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvis hun er interessert i musikk: Kjøp en eller flere CD'er (gjerne en du liker godt) og kanskje musikk DVD'er. Upresentiøst og uformelt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Parfyme er utrolig upersonlig dersom ikke ønsker seg en spesifikt parfyme. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Eksklusivt undertøy og parfyme bruker å være en hit. Kombinèr det gjerne med roser og søte ord skrevet ned på papiret. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 En gave som garantert vil slå godt an (hvis hun ikke har høydeskrekk);helikoptertur!! Da snakker man i hvert fall arrangering Skal se hva som er mulig å få til, hehe. Jeg fikk det i bursdagsgave.. En opplevelse Vet ikke hvor du bor i landet, men sjekk ut: www.helikopter.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå