blabster Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Leste her et sted at man kan kjøre et program for å vekke døde pixler? noen som kjenner til dette? edit: den lyser rødt... Endret 2. september 2005 av blabster Lenke til kommentar
maedox Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 nei.... Etter denne kommentaren så må det være det mest meningsløse foruminnlegget i historien :!: Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Etter hva jeg har lest her på forumet så finnes det ikke noe program for å vekke døde piksler til live. Det du kan gjøre er å massere dem, kanskje de våkner da. Men det er heller tvilsomt, selvom det har funket for noen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Eulogy: Det stemmer, men hvis man kan masere dem så er de praktiskt talt ikke døde, men litt slappe, så svaret må nesten bli nei. maedox: Ditt innlegg var bedre mener du? Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det eneste jeg vet om er denne: http://digiworks.no/nyheter/dodepixlerpadinpsp_/ kanskje det finnes lignende for bætbare? eller kanskje du faktisk kan bruke de testene på bærbare? aner ikke, men det er det beste jeg kan gjøre så tidlig på morgenen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå