Maranai Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hei! Jeg har lite plass på HDen, så jeg holder på å frigjøre litt plass. Men det var da jeg opdaget at skjermkort driveren min (sapphire 9550) brukte 6 gb plass. Skal det være sånn? Endret 1. september 2005 av Maranai Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det har jeg aldri hørt om! :S Skal ikke ta så mye plass, dessuten er det jo bare avinnstaleringsverktøy oxo.... Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dette er bare noe bøgg i systemet, hadde samme opplevelsen for en tid tilbake på gammern sin maskin! Du kan alltids fjerne driverne og legge inn noen nyere, problemet vil nok ikke vedvare da! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er jo ikke driveren din so mer 6gig. Den står jo nedenfor (og er ca 10mb). Det der må være en eller annen bug. -Stigma Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 greit, jeg re-installer snart. Kommer tilbake og sier om det funket. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 mulig at det er inkl spill som fulgte med? hl2 etc? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg måtte bare le litt da jeg så det derre, jaja maks uflaks eller? Frankie Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg re-installerte hele ATI shiten Når er den ikke der den 6 gb greia. Men det ser ikke ut som 6 gb er frigjort fra harddisken, så det var sannsynligvis en bug som viste at den var 6 gb, mens den egentlig var 10mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå