mbst Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vet dette ikke er direkte hardware-relatert, men det omhandler i hvert fall webshoper og deres brødre i den virkelige verden. Jeg skal sende et postkort, det er en del av en liten spøk jeg har gående.. Men har problemer med å finne et kort med motivet jeg ønsker. Motivet er -- hold dere fast -- lettkledde, solbrune, muskelflexende menn på stranda. (Ja, dere var advart!) Lurer på om noen har en idé om hvor man finner sånne kort. Jeg bor i Trondheim. Tar også gjerne imot tips om webshoper som selger postkort av en slik karakter.. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg vet dette ikke er direkte hardware-relatert, men det omhandler i hvert fall webshoper og deres brødre i den virkelige verden. Jeg skal sende et postkort, det er en del av en liten spøk jeg har gående.. Men har problemer med å finne et kort med motivet jeg ønsker. Motivet er -- hold dere fast -- lettkledde, solbrune, muskelflexende menn på stranda. (Ja, dere var advart!) Lurer på om noen har en idé om hvor man finner sånne kort. Jeg bor i Trondheim. Tar også gjerne imot tips om webshoper som selger postkort av en slik karakter.. Kanskje det letteste er å finne passende motiv selv på nettet, og skrive ut "postkortet" på en fargeskriver...? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 De fleste reiseselskapene har restplasser i disse tider. Bestill en uspesifisert til tyrkia for 999, og gå inn i første og beste jalla-sjappe. Får kanskje litt sol på skrotten også da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå