ELR Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fikk beskjed av min far i dag om at han venter på å få tilsendt pakke fra NGT med IP-Telefoni og Bredbånd. Fra før har han ISDN hos Tele2. Da han snakka med de hos NGT sa de at den gamle ISDN-noksen kunne bare kastes, men hvor skal han da koble til bredbåndsmodemet? Noen som har gjort dette? Befinner meg i en annen by enn han, så får ikke gitt en bedre beskrivelse enn dette foreløpig.... hvis dere ikke skjønner så skal jeg se om jeg kan få beskrevet problemet på nytt. Lenke til kommentar
Authority Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Slapp av. Det ligger helt sikkert med en grundig beskrivelse av hvor han skal dytte de enkelte ledningene. Dersom NGT har sagt at han kan kaste isdn-boksen (fordi han ikke trenger isdn-telfon lengre) skal sikkert ledningen som før gikk i isdn-boksen rett i adsl-modemet eller via en splitter. Du må minne han på at han må avbestille isdn-linjen sin da dette ikke gjøres automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå