Beisfjord Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Skal til å bestille noen papst 120mm vifter, men siden jeg er på ferie og maskinen min er langtlangt borte sliter jeg litt. Har nemlig ingen anelse om hvor mange 3 pins tilkoblinger det er på hovedkortet mitt, eller størmforsyningen - eller hvor de nå er. Har et asus a74 kt133 hovedkort og en fortron 300w strømforsyning. Lurer bare på om jeg må bruke penger på noe sånt adaptere fra 4 pins til 3 pins for å få nok uttak. Trenger minst tre 3 pins kontakter... Forresten noen som har forslag til lydløse 120mm vifter, eller som lett gjøres lydløse - uten å dra ut kontakten? Ja jeg er litt sløv, er tidlig... Skal søke litt rundt om ikke noen føler for å svare på akurat det. [ Denne Melding var redigert av: Psi_^ på 2002-08-11 07:07 ] Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Du kan jo altids gå til prodsenten av hk ditt, de har nok den innformasjonen. Men standard er vel 3-4 kontakter, vil ikke annbefale og putte de viftene på hk da hk ditt kan bli overbelastet kjøp heller vifter med 4 pins kontakt, da blir det også lettere og plassere dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå