Mala Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hmm har denna på VHS, men skal vudere denne nøye En skikkelig bra film Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal selvsagt kjøpe denne utgaven også. Selv om jeg tviler på at extended utgaven er bedre enn kinoversjonen. Det er jo ikke alltid sånn at flere scener = en bedre film... Men, det er et STORT mangel på denne dvd utgivelsen. Den har ikke DTS lyd Den forrige dvd utgaven (som fortsatt er veldig god) har et gnistrende dts spor som tar kaka av Dolby Digital sporet! Nå når jeg får begge filmene, vil jeg få et dilemma hver gang jeg vil se denne filmen på nytt. Skal jeg se den utgaven med lenger spilletid, eller den med DTS sporet. -Det blir nok det siste alternativet. Så da står jeg igjen med den gamle utgaven, men kan bli alright å få den nye også; er vel noen kjekke dokumentarer og slikt. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 "Må ha den! Bare må ha den!" Blir nok kjøpt av meg ja og få en plass i samlinga Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Gleder meg til denne kommer, kommer nok til å kjøpe denne. Har sett filmen 3 ganger tror jeg og jeg likte den veldig godt! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Da var den i boks. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Skal selvsagt kjøpe denne utgaven også. Selv om jeg tviler på at extended utgaven er bedre enn kinoversjonen. Det er jo ikke alltid sånn at flere scener = en bedre film... Men, det er et STORT mangel på denne dvd utgivelsen. Den har ikke DTS lyd Den forrige dvd utgaven (som fortsatt er veldig god) har et gnistrende dts spor som tar kaka av Dolby Digital sporet! Nå når jeg får begge filmene, vil jeg få et dilemma hver gang jeg vil se denne filmen på nytt. Skal jeg se den utgaven med lenger spilletid, eller den med DTS sporet. -Det blir nok det siste alternativet. Så da står jeg igjen med den gamle utgaven, men kan bli alright å få den nye også; er vel noen kjekke dokumentarer og slikt. Fikk min i posten idag. Så også at det ikke er noe DTS spor. Litt skuffende ja. Får håpe AC3 sporet er bra, men har min tvil på at det følger DTS lydsporet i den andre utgaven. Håper virkelig de ekstra 17 minuttene gjør opp for dette. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da var den filmen i boks Håper det er noen gode 17 minutter som er lagt til. Kanksje jeg også skal vurdere å se ekstramaterialet for en gangs skyld nå? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 de 17 minuttene gjorde ingen ting, ikke ble den bedre ikke noe dårligere. men som sir scott sier selv så er directors cuten de vi så på kino noe som betyr at han egentlig var fornød med hvordan orginal filmen ble.. men 2 disker ekstra stuff samt komentator spor gjør at dvd var vært penga.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ble fredig med å se den første disken med ekstra stuff. det er en virklig fin 3t15m land dokumentar som tar for seg ALT ved filmingen.. anbefales... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå