Gå til innhold

Gladiator - Ny Extended DVD

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal selvsagt kjøpe denne utgaven også. Selv om jeg tviler på at extended utgaven er bedre enn kinoversjonen. Det er jo ikke alltid sånn at flere scener = en bedre film...

Men, det er et STORT mangel på denne dvd utgivelsen. Den har ikke DTS lyd :thumbdown:

Den forrige dvd utgaven (som fortsatt er veldig god) har et gnistrende dts spor som tar kaka av Dolby Digital sporet!

Nå når jeg får begge filmene, vil jeg få et dilemma hver gang jeg vil se denne filmen på nytt. Skal jeg se den utgaven med lenger spilletid, eller den med DTS sporet. -Det blir nok det siste alternativet.

Så da står jeg igjen med den gamle utgaven, men kan bli alright å få den nye også; er vel noen kjekke dokumentarer og slikt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skal selvsagt kjøpe denne utgaven også. Selv om jeg tviler på at extended utgaven er bedre enn kinoversjonen. Det er jo ikke alltid sånn at flere scener = en bedre film...

Men, det er et STORT mangel på denne dvd utgivelsen. Den har ikke DTS lyd :thumbdown:

Den forrige dvd utgaven (som fortsatt er veldig god) har et gnistrende dts spor som tar kaka av Dolby Digital sporet!

Nå når jeg får begge filmene, vil jeg få et dilemma hver gang jeg vil se denne filmen på nytt. Skal jeg se den utgaven med lenger spilletid, eller den med DTS sporet. -Det blir nok det siste alternativet.

Så da står jeg igjen med den gamle utgaven, men kan bli alright å få den nye også; er vel noen kjekke dokumentarer og slikt.

Fikk min i posten idag. Så også at det ikke er noe DTS spor. Litt skuffende ja. Får håpe AC3 sporet er bra, men har min tvil på at det følger DTS lydsporet i den andre utgaven. Håper virkelig de ekstra 17 minuttene gjør opp for dette.

Lenke til kommentar

de 17 minuttene gjorde ingen ting, ikke ble den bedre ikke noe dårligere.

men som sir scott sier selv så er directors cuten de vi så på kino noe som betyr at han egentlig var fornød med hvordan orginal filmen ble..

men 2 disker ekstra stuff samt komentator spor gjør at dvd var vært penga..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...