Dimitrij Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har hørt at det i løpet av september vil komme en 17 minutter lengre extended edition av Gladiator på DVD. Hva synes folket egentlig om denne filmen, og er det noen som har tenkt til å skaffe seg denne deluxe utgaven? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Utrolig bra film. Begynner å assosiere russel crow med sikker oscar etter hvert nå . Hvis du har sett filmen må du jo vurdere selv om det er verd det, hvis ikke vil jeg annbefale deg å skaffe deg den. Absolutt en film som er verd å se! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sweet! Har hatt denne filmen på VHS siden den først kom ut, og har lenge gått rundt og siklet etter en Gladiator-DVD til å putte i samlingen. Nå har jeg endelig et påskudd for å gjøre det! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har filmen allerede på DVD. Skal litt til for at jeg skal kjøpe denne og. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har sett den, elsket den, og har i likhet med Jonnar nå et godt påskudd for å kjøpe den Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har sett den, elsket den, og har i likhet med Jonnar nå et godt påskudd for å kjøpe den Me to Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Ja det er en bra film det, men tror jeg ikke kjøper den også, siden jeg har den på DVD fra før som LarsP sa. Endret 2. september 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 har den vanlige, på dvd. men er mest intresert i alt ekstra som følger med, men gidder ikke å kjøpe den som full pris, håper bare platekompaniet setter den på 99.- hylla Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er en råbra film, kanskje jeg skal kjøpe denne verisjonen, har den ikke fra før så det så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har unnlatt å kjøpe DVDen i påvente av extended. Har bare en SE VHS. Filmen er blant mine topp 30 filmer. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sweet! Har hatt denne filmen på VHS siden den først kom ut, og har lenge gått rundt og siklet etter en Gladiator-DVD til å putte i samlingen. Nå har jeg endelig et påskudd for å gjøre det! Samme her. Kommer garantert til å kjøpe den på DVD. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har hørt at det i løpet av september vil komme en 17 minutter lengre extended edition av Gladiator på DVD. Hva synes folket egentlig om denne filmen, og er det noen som har tenkt til å skaffe seg denne deluxe utgaven? Dette er gode greier. En Deluxe edition med 3 discer og 17 minutter lengre versjon av en av de mange gode filmene i historien. Dette er noe jeg må ha, selv om jeg har den gamle. Har dog enda ikke funnet den i noen butikk Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Har hørt at det i løpet av september vil komme en 17 minutter lengre extended edition av Gladiator på DVD. Hva synes folket egentlig om denne filmen, og er det noen som har tenkt til å skaffe seg denne deluxe utgaven? Dette er gode greier. En Deluxe edition med 3 discer og 17 minutter lengre versjon av en av de mange gode filmene i historien. Dette er noe jeg må ha, selv om jeg har den gamle. Har dog enda ikke funnet den i noen butikk Jeg tror den offisielle datoen for sone2 er 21 sept. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det var da som f*en! Kjøpte Gladiator for 2 uker siden på DVD, og nå leser jeg at det kommer en extended utgave om knappe 3 uker. Filmen er bra, men ikke så bra at jeg kjøper den en gang til. Pokker... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Visste ikkje at den kom i Extended Edition, den skal kjøpast ja. Har originalen, men den fekk eg gratis Knallbra film Endret 2. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så extended versjonen her om dagen. Jeg ble skikkelig skuffet. 90% av de ekstra scenene er ganske unødvendige, skjønner godt hvorfor de ikke var med i kino versjonen. De er ikke med på å bringe historien fremover i det hele tatt. Det er en eller to scener som er helt greie, men jeg synes ikke det verdt å kjøpe extended versjonen hvis du har kino versjonen allerede. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Så extended versjonen her om dagen. Jeg ble skikkelig skuffet. 90% av de ekstra scenene er ganske unødvendige, skjønner godt hvorfor de ikke var med i kino versjonen. De er ikke med på å bringe historien fremover i det hele tatt. Det er en eller to scener som er helt greie, men jeg synes ikke det verdt å kjøpe extended versjonen hvis du har kino versjonen allerede. Da er det kjekt at man kan velge å se den originale versjonen også Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har den på DVD, men nye Extended er allerede forhåndsbestilt. En av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har unnlatt å kjøpe DVDen i påvente av extended. Har bare en SE VHS. Filmen er blant mine topp 30 filmer. Det er vel den samme jeg har. Med en dokumentar etter selve filmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har unnlatt å kjøpe DVDen i påvente av extended. Har bare en SE VHS. Filmen er blant mine topp 30 filmer. Det er vel den samme jeg har. Med en dokumentar etter selve filmen? Japp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå