Steina Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg forsetter å nappe jeg... Hmm... Jeg trodde du spøkte nå, helt til jeg forsto at jeg hadde misforstått ahaha! Jævlig bra Jeg liker ikke å ha slikt. *fjerne* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg forsetter å nappe jeg... ...og det er du ikke aleine om. At folk i det hele tatt klarer å tenke koffert i nærheten av slike bilder er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Trodde det het unibrow? Men kanskje jeg bare har sett for mye på Austin Powers Unibrow er vel de med et øyenbryn på kun over det ene øyet. nope. unibrow er mer vanlig å si... er iallefall det jeg assosierer med fenomenet. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jeg forsetter å nappe jeg... Hmm... Jeg trodde du spøkte nå, helt til jeg forsto at jeg hadde misforstått :!: *Dette av stolen* Edit: Greide det spillet på 1:59, når jeg bare hadde igjen å snu den siste hadde glemt åssen de så ut på baksiden så jeg fant den ikke :!: Endret 3. september 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://www.monobrow.com/monomatch/ klarte 1.46 1. 43 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Min rekord er nå 1:30 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det heter monorow, monobryn på norsk, ikke unibrow Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ... EDIT: Der fikk du visst det du ba om... HERREGUUUUUD sier jeg da... LOL. *Nappe* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ta en pinsett og nappe øyebrynene da, om du forstår det så mye bedre! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ta en pinsett og nappe øyebrynene da, om du forstår det så mye bedre! @ Meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå