Boralis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hei har innstalert dette programmet på min pc og når jeg starter opp får jeg flere mapper som. Annet. Bilder. Layout. Videoklipp og Lyder. Jeg kan åpne alle mappene utenom lyder, prøver jeg å åpne denne får jeg beskjed om at det oppstod et problem og programmet må lukkes, så kobler hele programmet seg ned og tlf kobler seg fra. Da må jeg restarte maskinen for at programmet skal virke igjen, men rører jeg mappen lyder skjer det samme. Har vert på sonyericsson og oppdatert all programvare, har avinnstalert på maskinen og innstallert på nytt, uten hell. Noen tips? En annen ting for å koble opp mobilen mot pcen med bluetoot så trenger jeg jo en enhet i maskinen,hva annbefaler dere der, Merke, link til forhandler. Endret 1. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg får ikke brukt SE File Manager i det hele tatt så jeg bruker MyPhoneExplorer istedet. Fungerer helt tilfredstillende til mitt bruk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Takk for tips,lastet det ned og ja det fungerer mye bedre enn orginalprogrammet :-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Noen som kan svare på dette? En annen ting for å koble opp mobilen mot pcen med bluetoot så trenger jeg jo en enhet i maskinen,hva annbefaler dere der, Merke, link til forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå