Ornamental Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Sorry folkens, nok en tråd om Elitegroup. Bær over med meg, jeg er bare nysgjerrig på hvor mange av oss her på hw som har Elitegroup som faktisk er fornøyd med fjøla, og hvor mange som ikke er det. Multicom påstår at det er bare et fåtall som er plaga med Elitegroup laptoper. Kan være greit å få en oversikt over hvordan det står til med oss med Elitegroup her på forumet. Dersom det er tilfelle at de fleste er fornøyde burde det være en overvekt av dette i denne tråden. Vi burde kunne sies å være et representativt utvalg av brukere her på forumet. Om det er flest misfornøyde kan det tyde på at Multicom overdriver sine fornøyde kunder, eller at det er mange som bare lever med problemene. Eller bare at fornøyde kunder gir faen i å poste, men det er verdt forsøket. Kunne jo hende at det ble mange fornøyde kunder. Om du tar deg tid til å svare på følgende blir jeg kjempeglad (Jeg er lett å glede): 1: Er du fornøyd eller misfornøyd? 2: Hvor kjøpte du den? 3: Prossessor, minne og skjermkort? Vær så snill med sukker på: Har du noe annet å meddele, gjør det i en annen tråd. Hva jeg syns: 1: Misfornøyd 2: Multicom 3: 2 GHz Pentium M, 2 GB, ATi 9700 Endret 1. september 2005 av Ornamental Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sorry folkens, nok en tråd om Elitegroup. Totalt unødvendig tråd spør du meg Er nok om disse evnene allerede... Må man male dette evne til det uendelige?? Hmm NEI Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Enig. Tror alle har skjønt at Elitegroup ikke er noen kongemaskiner. Hvor ofte er det egentli at slike "jallamerker" er noe særlig? Har Deawoo de beste flatskjermene? Har Indesit og Candy de beste vaskemaskinene? Nei, men de er billige. Elitegroup er billig i fht merkemaskiner med samme specs. Emnet er utdiskutert. Konklusjon: Elitegroup er ikke noe godt kjøp, og Multicom gir visstnok ikke superduper service. (Kjøpte min på it24.no og er meget fornøyd med servicen hos dem) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Stenges på trådstarters oppfordring. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg