Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bra / Seriøst Web-Hotell?

Anbefalte innlegg

En kamerat skal starte firma og i den forbindelse skal han ha hjemmeside.

Er det noen her som vet om noen bra web-hotell?

Han trenger ikke stor plass, eller mange epostadresser osv. Vet ikke helt hvor mye lagringsplass som vanligvis tilbys, men jeg tipper 1gig ville holdt i massevis, tipper 100mb funker også.

Siden må være seriøs og billig er jo også bra.

Han skal også registrere domenet, hvis det har noe å si.

Håper noen har noen erfaringer, slik at jeg kan lære av dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.domeneshop.no

for registrering av domene å webhotell...

Dette jeg bruker, å de er meget seriøse er min erfaring så langt etter noe mail-spørsmål...

Men jeg har ingen erfaring med andre igjen.! sikkert mange som er billigere, eller gir mere plass for pengene...??

men anbefaler www.domeneshop.no, synes ikke prisene er så verst, så får man det man trenger å litt til for oss som ikke kan så alt for mye...

Lenke til kommentar

Her er det viktig å ta seg tid og undersøke litt om de forskjellige firmaene, om oppetid, servere, linje osv. Lønner seg ikke ta det billigste alternativet hvis siden er nede en gang i uka og bilder går tregt å laste. Har god erfaring med webdeal på dette området.

Skal han lage siden selv? Hvis ikke burde han vurdere firmaer som lager siden og i tillegg ordner alt med domene, hotell osv. Her har man også mange valg, men et firma som siteman.no er pålitelige.

Lykke til

:whistle:

Lenke til kommentar

Takker for alle svar!

Siden skal være veldig enkle, det er et snekkerfirma det er snakk om, så det blir ikke så mange oppdateringer i året og heller ikke mange sidene, så en kamerat skal lage sidene.

Trenger kun hjelp med pupliseringen og her ser jeg det er mange som bruker forskjellige leverandører :)

Lenke til kommentar
www.domeneshop.no

for registrering av domene å webhotell...

Dette jeg bruker, å de er meget seriøse er min erfaring så langt etter noe mail-spørsmål...

Men jeg har ingen erfaring med andre igjen.! sikkert mange som er billigere, eller gir mere plass for pengene...??

men anbefaler www.domeneshop.no, synes ikke prisene er så verst, så får man det man trenger å litt til for oss som ikke kan så alt for mye...

Hopper på og anbefaler disse jeg også, har webhotell + et par domener hos dem og har hatt det noen år nå, imponerende lite problemer å snakke om, så absolutt pluss i boka til dem :)

Lenke til kommentar
Bruker http://www.hostean.no/ , rimelig & funker bra for meg.

anbefales, har hørt om flere som har gode erfaringer med dem

Har hostean nå, er ikke veldig fornøyd, kommer til å bytte når tiden min er ute. Trege servere og mangelfull respons på mail.

Edit: Med trege servere tenker jeg på responstid. Overføring er rask nok, men hvis du skal hente en side med mange elementer på så tar det tid før du får hvert enkelt element.

Endret av SunKing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...