Stigma Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Forskere har nå klart å fremskape evnen til regenerasjon i pattedyr! (hitill er det snakk om mus). Lemmer, organer og vev regenererer tydeligvis fullstendig, selv om store deler blir amputert. En bi-effekt av dette kan bli at man med riktig behandling kan få kroppen til å leve mye lengre enn den vanligvis ville, men dette er fremdeles uklart. Link til artikkel: http://www.theaustralian.news.com.au/commo...5E30417,00.html Meget interessant =) -Stigma Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Personleg håpar eg på at sånne teknikkar kjem før eg døyr. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Så sykt du skifter mening når du er 130 år og ikke har annet å gjøre enn å strikke, og gå(krype) turer med rullatoren Endret 12. september 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tja, helsa forbetrar seg jo også med alderen. Ihvertfall etter det eg har oppfatta. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så sykt du skifter mening når du er 130 år og ikke har annet å gjøre enn å strikke, og gå(krype) turer med rullatoren Dette er ditt intrykk i dag. Trokke du vil si det samme om.. tja, kanskje 40 år? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nei, kanskje ikke. Men vhis ikke helsa forbedrer seg om 40 år, så springer vel de gamle rundt og velter biler med de mekaniske skjelettene sine som gjør dem ûbersterke. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg håper at en slik teknologi (biologi?) kommer slik at de kan regenerere organer på mennesker, men jeg synes det burde blir forbeholdt f.eks folk rammet av ulykker, uhelbredelige sykdommer (som da kanskje kan bli helbredet) eller skadet i krig o.l Ikke for rike amerikanere som vil leve til de er 140. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg håper at en slik teknologi (biologi?) kommer slik at de kan regenerere organer på mennesker, men jeg synes det burde blir forbeholdt f.eks folk rammet av ulykker, uhelbredelige sykdommer (som da kanskje kan bli helbredet) eller skadet i krig o.l Ikke for rike amerikanere som vil leve til de er 140. Vi lever i et kapitalistisk samfunn... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis jeg hadde blitt skada hardt, kanskje blitt lam, mistet noen lemmer etc, ville jeg nok blitt "reparert"! Jeg hadde ALDRI gjort det pga å leve unormalt lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå