Empty Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Går med noen tanker om å installere et shaved door kit min kommende bil, men ser da at kitene med fjernkontroll til 2 dører koster 2900,- @ Tuning.no noe som jeg syns er litt mye. Så har jeg også lest at man kan få kjøpt en slikt kit til en dør på Bilextra til 270,- men da uten fjernkontrollen, bare en knapp som man må trykke på. Det er da den trådløse bryteren kommer inn. Ved å kjøpe 2 slike kit på Bilextra også få laget en trådløs bryter, helst med en bryter til hver dør så jeg kan åpne hver av dørene hver for seg, så burde dette blir mye billigere en kitet på Tuning.no. Så hvis det er noen som har en guide eller ferdig brytere så hyl ut ! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Velleman har ferdige fjernkontroll-kit, tror jeg. Kanskje http://www.velleman.be/common/product.aspx?id=9342 sammen med denne. Ellers finnes det nok andre muligheter... Kanskje mekke noe med mikrokontrollere og radiomoduler for 433MHz, eller IR? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Steike ta, var akkurat det jeg var på utkikk etter, takker Må bare få sendt en mail til Bornes Elektronikk og høre om de kan skaffe det. Noen som vet noe om prisen for dette kitet ? Fant faktisk noe som også kan brukes på Tuning.no, 4 kanals fjernstyrings kit til 500,- [Link] art. nr. D2A. Kansje den er like grei, kan styre sentrallåsen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå