Krims Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nr 9 på aggramar, horde Laget du account her bare for å si det? Virker sånn. Jaja, la fyren få skryte fra seg Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 vell.. alle må jo starte et sted post nr. 1 er bare starten... hihi Lenke til kommentar
Choo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Inge her som hadde giddet å poste top 10 horde siden for Horde på shadowmoon ifra lista? Jeg får den ikke til å funke -.- blir bare redirecta til realm selection siden. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hele griene er jo helt bugget. Det kommer jo ikke opp en ting, og om man bruker IE, blir man bare redirectet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Lurer på hvor langt ned en som har 0, zip, nada HP's ligger på den lista der...Det er nemlig meg, og jeg er lvl 27. Endret 3. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Honor system sucks big time takes up your entire life you your aiming for rank 14. you dont have time to work/school, be with freinds stuff like that TT -- Yuber, High Warlord, Stormscale-EU Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nr 9 på aggramar, horde Laget du account her bare for å si det? sorry for å dra det off topic, men han hadde faktisk en post i OT-Baren i januar Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Lurte bare på om standingen deres inne på PvP Ranking sidene, stemmer med den dere får oppgitt på honor tab'en deres? Det gjør det nemlig ikke med meg... og trodde ikke den oppdaterte seg, utenom hver onsdag... Men på den annen side tar jeg kanskje feil, og den forandrer seg hele tiden og gir det en estimering over hvordan du ligger an... men kan ikke si jeg har sett den har endret seg, utenom etter server maintenance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå