ssswopp Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 som topic sier.. hva er den beste..?? vil ikke betale så mye mer enn 300kr. skal liksom bare ha den når jeg på skolen..(noe som trengs nå ) Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg synes du burde gå for denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20162 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Altså, spiller til 300, det kan jo bli en hundrings i frakt, og da blir det vel litt kostbart. Tenker du spiller til 300 og frakt som kommer i tillegg, eller vil du at d hele skal koste 300? Denne går vel hvis du tenker slik som det siste jeg sa. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Altså, spiller til 300, det kan jo bli en hundrings i frakt, og da blir det vel litt kostbart.Tenker du spiller til 300 og frakt som kommer i tillegg, eller vil du at d hele skal koste 300? Denne går vel hvis du tenker slik som det siste jeg sa. jeg tenker jo bare å dra til butikken og kjøpe den.. drit i frakt og det der.. ps. 128mb blir litt lite..men ellers var den ok Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal du ha med 256 mb burde du legge på litt ekstra å kjøpe med skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå