SnowDOG_ Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Er denne musen noe bra eller? tenkte eg skulle kjøpe meg ny mus og den må være optisk. musen heter Razer BoomSlang 1000. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-29 11:30 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Den er IKKE optisk som en vanlig optisk mus. Den har en ball under som BLIR registrert av optiske sensorer. Egen erfaring synes jeg den ikke var noe. Altfor stor og jeg gadd aldri lære meg å bruke den heller. Smak og behag men det finnes mye annet som er MYE billigere og bedre. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hei Har den musen selv og jeg synes den er råbra. Spesielt funksjonen som kan endre følsomheten. Det er en kulemus da, så det blir litt rensing av og til. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 boomslang-musene er boss. de går i stykker bare du ser på dem. og, hva med å søke i forumet etter "boomslang" før du spør? det er skrevet en god del om dem. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 En veldig god del, jeg har eid 3 stk. 2 1000k og en 2000k. Kjøpte en 2k, gikk i "stykker", fikk en ny 1k ifra USA. Gikk til *******t, byttet de to mot en ny 1k ifra en kompis. Fungerte noenlunde (nyere produksjonsdato). De er noe dritt. Rett og slett. Kompisene mine som har de har samme problem med de... : De suger til seg møkk som dobbelsidig teip Rullene tar møkka med seg dypt inn i musa ;P Knappene blir dårligere etterhvert som du bruker de Tåler ikke raske bevegelser, ikke bra for de som ikke BARE sniper. Osv, osv osv... MVH kjello2 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 IntelliMouse v3.0 all the way. Eneste som duger. :wink: </fanboy> Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Min mus er da digg som bare det, fungerer fett som bare det. Hadde jeg bare visst navnet på den, det er logitech eller .no :razz: Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Den der så LITT "jalla" ut... Lenke til kommentar
TWA Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 microsoft lager bra muser. det er omtrent det eneste bra de lager. kunne de bare holdt seg til hardware :wink: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Logitech MX 500 :smile: Check i` out Bedre med en mus på pulten enn en mus på gulvet... :smile: (Tolk det som du vil) Test på IGN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå