Iminzilion Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg trenger eit program til å lage dvd plate. Jeg har vob filene. Men må få satt den i sammen. Og så laget den til iso eller brenne den ut. Hvilket program kan gjøre det? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nero Kan du linke til en linux/unix-versjon? Jeg vil tro at både k3b (hvis du har KDE) og Gnomebaker (Gnome), vil kunne gjøre det. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vil tro at både k3b (hvis du har KDE) og Gnomebaker (Gnome), vil kunne gjøre det. Må beklage vist jeg missforstod, men man må vel så alldeles ikke ha kde for å bruke k3b! Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du kan bruke VSO DivX to DVD converter (Download.com) til å gjere det om til DVD fil (video TS) Så kan du laste ned Nero eller eit anna til å brenne. Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vil tro at både k3b (hvis du har KDE) og Gnomebaker (Gnome), vil kunne gjøre det. Må beklage vist jeg missforstod, men man må vel så alldeles ikke ha kde for å bruke k3b! Man trenger Qt og kdelibs. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Må beklage vist jeg missforstod, men man må vel så alldeles ikke ha kde for å bruke k3b! Det må man ikke, men man må dra med seg halve KDE om man ikke har installert et KDE-program fra før i GNOME. Noen velger å kjøre en klar KDE eller GNOME-linje, for å slippe å drasse med seg masse KDE- eller GNOME-lib-filer. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nero Kan du linke til en linux/unix-versjon? Nero for Linux Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ser man det... Var det noe jeg var sikker på var det at Nero aldri i livet lagde program for linux. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Men for å ha det sagt, jeg oppfordrer ikke til bruk. K3b ligger på et langt høyere nivå. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 fungerte fint med k3b. var bare å kaste vob filene over i rett mappe og så brenne Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 fungerte fint med k3b. var bare å kaste vob filene over i rett mappe og så brenne Hva er egentlig rett mappe? Hadde en hel haug mer vob-filer, prøvde å legge dem inn i VIDEO_TS, men fikk ikke spillt dem av (bortsett fra en og en vob via mplayer) Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 viss jeg lagte en video_ts og audio_ts og la alt med vobb inn i video_ts så greide jeg å spille det av meg xine. viss jeg gikk inn på instillingene og skiftet hvor /dev/dvd låg.. Tungvint måte. fins sikkert bedre. men det gikk Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm.. funka ikke for meg. Ikke at tyske hjemmefilmer av romfarere for fire år siden er noe å ta vare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå