Nevnarion Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Og sangen + mange andre Fattern-sanger til nedlasting her Fy faen som jeg ler av den Stilongs-sangen :!: Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 BADEKARET TIL PELLE OHBABY! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fattern er en idiot. Måtte han brenne sammen med det manglende talentet sitt. Cl_humor = "0". PS: .swf'en var faktisk ikke så aller verst, enkel, men effektiv. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sangtekst her Ihvertfall 2 feil i den teksten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Sangtekst her Ihvertfall 2 feil i den teksten Du hadde ikke muligens gidda å nevne de to feilene også? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "står en serie moger med ultimat-våpen" - Seriemorder. Er ikke sikker på hva resten er. "en fisk putter femti hår i dusjen" - "ettelleranet" busssjåfør. Du hører ihvertfall at det han/hun har skrevet der er feil. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "står en serie moger med ultimat-våpen" - Seriemorder. Er ikke sikker på hva resten er. "en fisk putter femti hår i dusjen" - "ettelleranet" busssjåfør. Du hører ihvertfall at det han/hun har skrevet der er feil. Riktig er "En fisk lukter 50-årig bussjåfør. En fisk leser høyt fra gamle Se og Hør" Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt den sangen O-o-o, pepsi power, o-o-o, pepsi every hour, o-o-o, pepsi in the shower, o-o-o, pepis power! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 YEAH! YESS!! ENDELIG FIKK JEG SETT DEN! :!: Den var egentlig ikke såååå bra, men ganske morsom Geniale fisker og fare-skilt Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadekaret til pelle uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiu! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvem er denne tullingen som lager de sangene? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Herregud Noe så sykt bra den var noen ganger.. Rimer så fint også.. Beste jeg har sett på leeeenge.. Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Konge sang *satt sikkert ikke lang tid for å lage videoen!! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det er vel bare et tidsspørsmål til denne havner på topp20 listen. Den slår maaaange av sangene som har vært på den listen Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er vel bare et tidsspørsmål til denne havner på topp20 listen. Den slår maaaange av sangene som har vært på den listen Det skal vel ikke mye til for å slå snappi snagen heller nei!! Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Siste gang jeg bader i hvertfall... Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 noen som vet hvor jeg kan laste ned sangen? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Bwahahaha! :!: Ot: Noen som har hørt sangen om arne som skal gå ned trappa, har fattern laget den? Den begynner slik: "Arne står ved døra..." og noe med "Trappetrinn for trappetrinn han brekker stadig ben! Ops, der brekte nakken hans, nå ekke Arne særlig pen." Edit: Siden jeg ser noen lenger opp på siden har klaget på teksten så gjør jeg og det. "Og en dæsj: Ved siden fins det iskaffe.." Feil! "Og en dæsj: "Med bensin, iskaffe..." Riktig! Endret 9. september 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bwahahaha! :!: Ot: Noen som har hørt sangen om arne som skal gå ned trappa, har fattern laget den? Den begynner slik: "Arne står ved døra..." og noe med "Trappetrinn for trappetrinn han brekker stadig ben! Ops, der brekte nakken hans, nå ekke Arne særlig pen." er ikke det bare egil band? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå