random_wannabe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Så en video nettopp om den hetsede sangen til "Fattern" og badekaret til hans Pelle http://uploads.ungrounded.net/260000/260338_badekaret.swf Veldig morsom, men syns den passa bedre her enn humor, ettersom den er basert på sangen hans Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 tøft..! jeg elsker fattern..:D:D Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Right. Passer definitivt best i humor. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hahe, litt morsom var den jo. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Lenge siden jeg har ledd så mye Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 YAY! Endelig har noen laget film til denne! :!: Ble aldri ferdig med plastelinaanimasjonsfilmen jeg skulle lage av den på skolen Forbanna film og media! Får aldri jobbe videre med noe Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Lo godt av den Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen? Høres ut som et nintendospill eller noe sånt. Edit: Tror jeg blir gal snart. Får ikke melodien og teksten ut av hodet. Endret 2. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 den var altfor god! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Helt utrolig Ser den mange ganger om igjen og om igjen. Endret 2. september 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ååååå! Har lasta ned nyeste gratis quicktime og alt som er, men får fremdeles ikke sett filmen Broren min sendte den til alle på msn, og de fikk sett den Noen som veit hvor jeg kan laste den ned? Så kan jeg spille den av i flash Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Stilongs-sangen er best Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Stilongs-sangen er best Link hadde vært fint(hvis den ligger på nettet i det hele tatt). Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Han har mange sanger som er så teite at de er morsomme... Dette er en av dem... Ler så jeg detter av stolen jeg Lenke til kommentar
galskab Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg ser ingen ting bare en hvit side Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen? Høres ut som et nintendospill eller noe sånt. Det er nok en sang som spilles av når du skal installere crackede spill, som regel en RIP-versjon. Da er det sånn musikk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen? Høres ut som et nintendospill eller noe sånt. Det er nok en sang som spilles av når du skal installere crackede spill, som regel en RIP-versjon. Da er det sånn musikk. Fattern sier selv at han ikke bruker "cracktros", som det heter, men åttebitssanger fra gamle Nintendo- og Commodore-spill. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Baadekareeet til pelle, uuuiuuu! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ble jo enda bedre med video :!: Lenke til kommentar
Kappe Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hahaha! :!: Hvor er den god! Er der nogle der ved hvor man kan finde teksten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå