Jtand Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet prisen på å lakkere en bil? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kommer an på bilen, men det er vanlig med et sted mellom 15-20 000 kr. Mulig du kan få det rimeligere også, men jeg er ikke noen ekspert. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 20.000 er vanlig pris. Er et sted her i kongsberg, hvis du gjør alt forarbeidet selv så lakkerer dem for 5.000! Det er sinnsykt billig, så jeg ville undersøkt litt før jeg dro til det stedet med mest reklame, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Oi! Visste ikke at det var så dyrt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jepp...lakkerte bare bakre støtfanger på en WV Polo her forleden, det tok dem 3000kr for hvis jeg ikke husker feil... så hele bilen blir dyrt...(men så har jeg hørt at det ikke er vanskelig å finne lakkerere som gjør det svart for en (relativt) billigere penge,mulig det bare er skrytekompisene mine da ...) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dra til Polen. Hørte om en som leverte inn sin Mitsubishi Galant på et polsk lakkverksted. Ikke noe forarbeid i det hele tatt, bilen var ikke engang vasket. De gjorde absolutt alt, tok ut motor og interiør, pusset ned og lakkerte opp. 4000 kroner. Gjør en roadtrip ut av det så sparer du penger samtidig som du får sett et nytt land. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 da er det billigere i nederland. en kamerat sendte en bmw 520i stasjonsvogn til nederland med en kompis. han lakkerte hele bilen + fangerne, bytta framseter(de gamle var slitt), sota alle rutene med papirer og garanti, nye senkefjærerog dempere bak. 9000,- totalt inkl. det det kostet å kjøre bilen dit. det er billig! de tok det som en feri. en som jobber i firmaet til kompisn min kommer derfra. Lenke til kommentar
opel_1984 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg skal til tyskland neste sommer! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Som sagt her tiligere søk etter lakkere i område der du bor. Ikke dra til merkeplaser som "Opel" "nissan" osv osv. De vil du ikke spør om svart arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå