Vakta Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei Prøver å få instalert mitt nye digitale kamera Canon PowerShot G5 Har win XP Pro Får denne meldingen i enhetsbehandelingen / egenskaper Canon kamera: Kan ikke laste enhetsdriveren for denne maskinvaren fordi en tidligere forekomst av driveren fortsatt finnes i minnet. Kode 38 Hmm hvordan kan jeg fjerne den hvis den er der Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kode 38 Kan ikke laste enhetsdriveren for denne maskinvaren fordi en tidligere forekomst av driveren fortsatt finnes i minnet. (Kode 38) Anbefalt løsning Driveren kunne ikke lastes inn fordi en tidligere forekomst fortsatt er lastet inn. Start datamaskinen på nytt. I kategorien for generelle egenskaper for enheten klikker du Feilsøking for å starte veiviseren for feilsøking. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Kode 38Kan ikke laste enhetsdriveren for denne maskinvaren fordi en tidligere forekomst av driveren fortsatt finnes i minnet. (Kode 38) Anbefalt løsning Driveren kunne ikke lastes inn fordi en tidligere forekomst fortsatt er lastet inn. Start datamaskinen på nytt. I kategorien for generelle egenskaper for enheten klikker du Feilsøking for å starte veiviseren for feilsøking. Når jeg trekkte ut scanneren så funka kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå