Gå til innhold

Advent mp3 spiller til 279kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg vurer å kjøpe samme merke, men med fire ganger så stor plass. Da anbefaler jeg deg uansett til å kjøpe med forsikring. Et par hundrelapper...!

Mine to forige MP3-spillere gikk føyken. Var heldig som fikk tilbake pengene uten forsikring! :ohmy:

Lenke til kommentar
Hvis spilleren streiker før 3 år etter kjøpstid er det bare å be selger om å ordne en ny eller fikse den gamle. Den eneste grunnen til å kjøpe forsikring er for å dekke evt. "idiotfeil" som f.eks hvis du mister den og klarer å trampe den i stykker.

Ingen regel som sier at du får ny eller pengene tilbake hvis den blir ødelagt.

Lenke til kommentar

Reklamasjonsrett. Hvis spilleren slutter å virke uten at den har blitt mishandlet eller brukt på andre måter som ikke kan regnes som tiltenkt bruk, så er det produsenten som har levert et dårlig produkt.

Lenke til kommentar

Reklamasjonsrett. Hvis spilleren slutter å virke uten at den har blitt mishandlet eller brukt på andre måter som ikke kan regnes som tiltenkt bruk, så er det produsenten som har levert et dårlig produkt.

Når ble det 3 års garanti på bærbare produkter? :dontgetit:

----

Ville ikke kjøpt den Advent-spilleren da jeg kjenner flere som er misfornøyd med den, legg heller på 200 kr. og få en grei Creative-spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...