DrMatrix Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hadde tenkt å kjøpe en til meg og en til dama. Noen som har erfaring med denne spilleren? Har en creative muvo 256, men den er i ustand og lite fornøyd er jeg med den. Det er elkjøp som selger denne Advent mp3 spilleren til 279kr. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T%20ADVMF326256 - drm Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Heisann! Jeg vurer å kjøpe samme merke, men med fire ganger så stor plass. Da anbefaler jeg deg uansett til å kjøpe med forsikring. Et par hundrelapper...! Mine to forige MP3-spillere gikk føyken. Var heldig som fikk tilbake pengene uten forsikring! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis spilleren streiker før 3 år etter kjøpstid er det bare å be selger om å ordne en ny eller fikse den gamle. Den eneste grunnen til å kjøpe forsikring er for å dekke evt. "idiotfeil" som f.eks hvis du mister den og klarer å trampe den i stykker. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis spilleren streiker før 3 år etter kjøpstid er det bare å be selger om å ordne en ny eller fikse den gamle. Den eneste grunnen til å kjøpe forsikring er for å dekke evt. "idiotfeil" som f.eks hvis du mister den og klarer å trampe den i stykker. Ingen regel som sier at du får ny eller pengene tilbake hvis den blir ødelagt. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ingen regel som sier at du får ny eller pengene tilbake hvis den blir ødelagt. Reklamasjonsrett. Hvis spilleren slutter å virke uten at den har blitt mishandlet eller brukt på andre måter som ikke kan regnes som tiltenkt bruk, så er det produsenten som har levert et dårlig produkt. Lenke til kommentar
DrMatrix Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Gi meg heller et svar på det jeg lurer på. Ikke gå offtopic, spurte aldri om noe forsikring. Har selv jobbet 2år på elkjøp så jeg vet hva forsikringen dekker. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ingen regel som sier at du får ny eller pengene tilbake hvis den blir ødelagt. Reklamasjonsrett. Hvis spilleren slutter å virke uten at den har blitt mishandlet eller brukt på andre måter som ikke kan regnes som tiltenkt bruk, så er det produsenten som har levert et dårlig produkt. Når ble det 3 års garanti på bærbare produkter? ---- Ville ikke kjøpt den Advent-spilleren da jeg kjenner flere som er misfornøyd med den, legg heller på 200 kr. og få en grei Creative-spiller. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gi meg heller et svar på det jeg lurer på. Ikke gå offtopic, spurte aldri om noe forsikring. Har selv jobbet 2år på elkjøp så jeg vet hva forsikringen dekker. Jeg var saklig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå