kirjogra Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=17463342 Ja ja noen må lære på den harde måten. Lenke til kommentar
moiself Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 da fortjener du ikke sånt grafikkort Lenke til kommentar
mirene Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg tror vel egentlig at dette bare er en Aprilsnarr. Han påstår at han ikke har noe bilde,der han har kuttet vekk den biten.Sikkert fordi han IKKE har gjort det. Bare nokk en "vandrehistorie" dette. Like dumt som å påstå at : "Jeg kjøpte en pakke med 2 PCI express skjermkort, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307141&cks=PRL Jeg syntes at viftene på disse kortene bråkte så fælt at jeg fjernet dem. Nå når jeg spiller spill så kommer det masse rare prikker på skjermen eller alt stopper opp,hva er feil ??" :!: :!: :!: :!: Endret 2. september 2005 av mirene Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er jo ikke så veldig utrolig egentlig. Var det ikke en her som knakk ett skjermkort da han skulle sette det i hk. Mener og ha lest om det. Finnes mange smartinger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var det ikke en her som knakk ett skjermkort da han skulle sette det i hk. Akkurat det er da ikke så vanskelig. *host* Lenke til kommentar
mirene Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Joda..det går da ann å knekke deler.Men det han med skjermkortet gjorde virker litt utrolig,siden vi tross alt lever i 2005 og ikke i 1997. Hadde kanskje trodd det om det var en bestefar på 70 som alldri har rørt en data før Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var det ikke en her som knakk ett skjermkort da han skulle sette det i hk. Akkurat det er da ikke så vanskelig. *host* Har da satt inn en god del skjermkort de siste åra og man skal være litt hardhendt for å knekke et. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sikkert bare tull, men morsomt uansett . Var en på forumet her for en god tid tilbake som sa han knakk et radeon 9800 pro ja, var en morsom tråd det også. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sikkert bare tull, men morsomt uansett . Var en på forumet her for en god tid tilbake som sa han knakk et radeon 9800 pro ja, var en morsom tråd det også. Omtrent på høyde med Swein ja Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 En kompis av meg tok artic silver på prosessor-bena, da han trodde det var lim - deretter stakk han prosessoren ned i sokkelen... funka dårlig... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg ble litt småkvalm da jeg så bildet, og skjønte hva han hadde gjort. Jeg håper inderlig at det er en spøk. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) LOOOOOOOL Nå fikk jeg meg en god latter* rofl dagens(gårsdagens) post ! :!: Endret 2. september 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Like dumt som å påstå at : "Jeg kjøpte en pakke med 2 PCI express skjermkort, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307141&cks=PRL Jeg syntes at viftene på disse kortene bråkte så fælt at jeg fjernet dem. PC-en min bråkte, og jeg trakk ut strømledningen til vifta. Spiller ikke noe vel å merke. Funker fett. Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 omfg rolf satan ¤#%&/ blir sint av sånt at folk ikke kan bedre tror til å med mutter kan mer pc enn han Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 tier på at det var voltmodda til døde før "modden" Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sånne folk skulle ha vært spærra inne for godt... Kan jo seff være en spøk, men der finnes folk der ute som er truanes nok til sånt.... "Everybody has the right to be stupid, but some people abuse this right" Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Enten så er helt borte innen data eller så burde han holde seg langt vekk fra en vertfall! Vil nok tro det er har vert inni Photoshop kansje, men tja,,,, det kan jo virkelig ha skjedd, men X% er små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå