Feh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har hørt rykter om at: De som begynnte på førerkort (for vanlig bil) før 1.1.2005 slapp unna med noe ekstra obligatoriske timer, som de som påbegynte lappen etter 1.1.2005 (nye regler da). Ryktet jeg har hørt går ut på at de som begynnte på lappen før 1.1.2005 (i mitt tilfelle 23.12.2004) må ta det nye obligatoriske greiene hvis de ikke har oppkjøring før 1.1.2006? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? For meg høres det helt sykt ut, men staten er staten og den gjør faen meg mye rart Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Mener jeg leste dette i en avis en gang... en kjørelærer var oppgitt over at det var to forskjellige opplegg og at 2005 var et kaos år. Sto også at alle som begynte på det gamle opplegget hadde 2005 på å gjøre seg ferdig, ellers så måtte de gjøre som de som begynte etter 1.1.2005... Vil anbefale deg å ta lappen... edit: Her står følgende: "Førerprøven må være bestått innen 1. januar 2006." Endret 1. september 2005 av Gerber Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takker for svar. Har bare 100 sider igjen å lese til teorien så hvis jeg bestiller oppkjøring til neste uke så regner jeg med at jeg får oppkjøring til neste uke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 sjekk med de du skal ta teoriprøven hos, er en del som har drop-inn, dvs at du bare møter opp og venter til det er din tur, uten å bestille time... Lenke til kommentar
HPS Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 er vel ikke så lurt å bestille oppkjøring før man har bestått teorien... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Skal jo seff ta teorien først da luringen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 er vel ikke så lurt å bestille oppkjøring før man har bestått teorien... det er nok ikke mulig å bestille oppkjøring før man har beståtte teorien, man må bestå teorien før man kan bestille oppkjøring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå