Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke i i Windows, harddisken hakker.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Problemet mitt oppstod idag. Jeg monterte på en harddisk-kjøler og når jeg skulle starte maskinen, kom det melding om at system disk ikke var tilkoblet. Startet flere ganger og til slutt kom den.

Men så etter litt hard BF2 spilling, krasjet hele skitten. Hvit skjerm en masse farger. Dette kommer sikkert fra skjermkortet. Men så igjen måtte det mange starter for å få maskinen til å gå igjen.

Men så fyrte jeg opp BF2 igjen. Men nå hakker harddisken noe så sykt! Lagger hakkelyder, og hele spillet stopper opp i sirkus 3sek.

Det samme skjer også i windows.

Jeg prøvdde meg på en liten restart, men da vil den ikke starte engang! Den går forbi den Windows loading, men så kommer det en liten bluescreen. (som jeg ikke rekker å se) Sånn holder den bare på, uten å komme videre.

Noen som vet hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trykk F8 og få opp oppstartsmulighetene før windows kjøres, og trykk deaktiver automatisk omstart ved systemfeil.

se hvilken diagnose du får på blåskjermen.

Prøvde fikk det ikke til...

Prøvde den i pappa sin maskin som boot harddisk. Samme skitten. Reinstall av XP eneste mulighet, eller finnes det et program eller noe som kan fixe dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...