karinaas Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 LG utfordrer RaZR LG planlegger nå en utfordrer til Motorola RaZR. P7200 er kun 17 millimeter tykk, og er utstyrt med MP3-spiller og et to megapiksel kamera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dette ser bra ut. 2 MP kamera, BT og MP3 spiller tynnere en Motorola V3 RAZR! *pirke* Men hvorfor står det RaZR? Heter den ikke RAZR da? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den var Rett og Slett, HOT!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den indre skjermen på P7200 er av typen TFT med en oppløsning på 96 x 96 punkter og en fargedybde på 65.000 farger. Den ytre skjermen er også av typen TFT. Denne har fått en oppløsning på 176 x 220 punkter og en fargedybde på 262.000 farger. Dere mener da virkelig ikke at den indre skjermen er mye mindre enn den ytre? Synes dette virket som en grei telefon. Den skulle gjerne hatt bedre skjerm, og skulle gjerne vært tynnere. 17 mm er klart lite, men ikke lite nok til å komme inn i gruppen til RAZR. Det skal mindre enn 17 mm til for så. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Designet var stygt og jeg har aldri likt en LG-telefon... hm... hva er egentlig så bra med dem? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fin foran, men stygg bak. Helt grei. Lenke til kommentar
nieh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) sikker på at skjermoppløsnigene ikkje er bytta? Endret 1. september 2005 av nieh Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den indre skjermen på P7200 er av typen TFT med en oppløsning på 96 x 96 punkter og en fargedybde på 65.000 farger. Den ytre skjermen er også av typen TFT. Denne har fått en oppløsning på 176 x 220 punkter og en fargedybde på 262.000 farger. Dere mener da virkelig ikke at den indre skjermen er mye mindre enn den ytre? Amen to that Det må da være en feil? Denne så ganske heftig ut Mp3-mobilene utgjør en bemerkelsesverdig del av mobilmarkedet til dags dato Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skal bli artig og teste =) Lenke til kommentar
karinaas Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Dere mener da virkelig ikke at den indre skjermen er mye mindre enn den ytre? Det hadde blitt byttet om ja. Rettet nå Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmmmm. Likte ikke helt designhet på denne jeg. Den var litt for firkantet for min smak. Men det var jo litt interessant at på baksiden så telefonen ut som et helt vanlig kamera. Tror nok at Razr fremdeles står mitt hjerte nærmest om jeg skal investere i smådyre mobiler. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det jeg synes er skikkelig teit, er hvordan mange produsenter absolutt må lure til kameradesign på baksiden. Det ser ut som en design hvor objektivet skal poppe ut når du slår på kamera, men det er jo bare plast, og er delt av med dekslet for batteriet... Ellers virket det som en spennende telefon Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hmm, skal si LG står på for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg