sir-alex Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg var innom telebutikken på Oslo s, her om dagen. Da så jeg plutselig at de har fått inn den luksus mobilen, jeg husker ikke navnet på den Den kostet ihvertfall 50.000kr, helt sjukt. Kan ikke tenke at noen vil kjøpe den, men den blir brukt av store kjendiser som David Beckham osv.... Den var ikke noe bra heller, hadde IKKE kamera, liten skjerm.Vet ikke hvor mange farger det var en gang. Noen som vurderer å kjøpe denne eller?? PS: Det sto på plakaten " Nå har endelig Telebutikken Oslo s fått denne mobilen" altså, jeg tror ikke alle har den. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg tipper det er bra kundeservice som følger med den mobilen dersom man skulle råke ut for problemer. Så dersom man tar det med i betraktning er 50 lusne Åsentiere ingenting. Edit:typo Endret 1. september 2005 av Culpa Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg leste litt info om den på plakaten, den logoen på mobilen var lagd på en spesiell måte ( varmet opp med damp, eller no sånt,hehe)Får at den ALDRI skulle bli borte. Det var skikkelig *Special* greier Endret 1. september 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Jarl-Håvard Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er vel den Vertu telefonen som amobil hadde i ukesflørten for noen uker siden. Eller? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Er vel den Vertu telefonen som amobil hadde i ukesflørten for noen uker siden. Eller? Yes! det var det, husker navnet nå. 50.000kr, så er "Vertu" din, Telebutikken. Legger med bilde av den: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er vel den Vertu telefonen som amobil hadde i ukesflørten for noen uker siden. Eller? Yes! det var det, husker navnet nå. 50.000kr, så er "Vertu" din, Telebutikken. Legger med bilde av den: For 130.000 kr. får man den i gull Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Er vel den Vertu telefonen som amobil hadde i ukesflørten for noen uker siden. Eller? Yes! det var det, husker navnet nå. 50.000kr, så er "Vertu" din, Telebutikken. Legger med bilde av den: For 130.000 kr. får man den i gull Tviler på at Telebutikken, selger den i gull De selger bare "billig" modellen, 50.000kr Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 løp og kjøp folkens Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Tror jeg tar en i gull hvis det er greit... Endret 4. september 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tror ikke jeg hadde handlet på Telebutikken ihvertfall tter en fin samtale jeg overhørte i en av deres butikker. Kunde: Det spraker i telefonen når jeg ringer. Selger: Da er det sikkert noe galt med mikrofonen. Hvor gammel er telefonen din da? Kunde: Litt over 1 år (var en SET630) Må teleonen inn på verksted da eller ? (dumt spmørmål i grunn). Selger: Nei da har nok garantien gått ut og da er det billigere fro deg å kjøpe ny telefon. Kunde: Men den er jo bare et år gammel. Selger: Da har garantien gått ut, så uansett så blir et billigere for deg å kjøpe nytt.. Gikk da, ble for irritert. (var der for å se etter bluetooth handsfree, men etter så fin kundebehandling gikk jeg ) Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvorfor fortalte du ikke bare kunden at det er to års reklamasjonstid? Er sånne forhandlere som dette som forsøpler bransjen... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvorfor fortalte du ikke bare kunden at det er to års reklamasjonstid? Er sånne forhandlere som dette som forsøpler bransjen... Var redd for å komme i verbal konflikt med selger, huff.. Angrer litt for at jeg ikke sa noe, men synes det hadde virket så frekt hvis jeg hadde sagt noe. P.S Dette var altså i Porsgrunn (var hjemme i Skien en helg.) Lenke til kommentar
danni Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 wow shaize 50-130000 for en mobil :!: :!: VIP telefon Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hehe jeg har nå holdt en sånn vertu telefon til en pris av 150000,- turte knapt å holde den. men det var noe gudommelig over den telefonen. hadde gullramme osv, også brukte den noe av det samme materialet som man finner i de erkebritiske luksusbilene. jeg fikk trykke og holde den telefon, mens jeg var på gamlertur til monaco. selgeren må jo ha trodd at jeg var den millionæren. Selve telefonen utmerket seg ikke i når det kom til specs men det var kun materialet som gjorde det dyrt. i tillegg var den svintung i forhold til størrelsen, men det var vell alt gullet som gjorde den tung. det skal sies at jeg ikke skulle kjøpe telefonen, selv om jeg fikk prøve den. ps har enda nr til hu selgeren hvis noen er interessert! Endret 6. september 2005 av b0ne Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg vil ha en slik! :D Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 løp og kjøp folkens Yess Huff, den mobilen er gyselig Er som venninna til en venn av meg Ble lurt til å kjøpe en dårlig LG fremfor K700i :!: Må være en bra selger den som får prakka denne mobilen på onkel Skrue :!: Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tror ikke jeg hadde handlet på Telebutikken ihvertfall tter en fin samtale jeg overhørte i en av deres butikker. Kunde: Det spraker i telefonen når jeg ringer. Selger: Da er det sikkert noe galt med mikrofonen. Hvor gammel er telefonen din da? Kunde: Litt over 1 år (var en SET630) Må teleonen inn på verksted da eller ? (dumt spmørmål i grunn). Selger: Nei da har nok garantien gått ut og da er det billigere fro deg å kjøpe ny telefon. Kunde: Men den er jo bare et år gammel. Selger: Da har garantien gått ut, så uansett så blir et billigere for deg å kjøpe nytt.. Gikk da, ble for irritert. (var der for å se etter bluetooth handsfree, men etter så fin kundebehandling gikk jeg ) Åssen butikk var dette? (Så veit jeg hvor jeg ikke skal handle!) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ikke døm hele butikken, da Er ofte de butikkene som har dårligst totalinntrykk som har de skjulte tilbudene. Eksempler: Deal.no Vanligvis dyrt, men fant 7600 til 1600,- der, mens gjennomsnittsprisen lå på 2700,-. Lokalbutikken Multinett Stive priser, men Motorola E398 til 1300,- Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) selgeren prøver bare å gjøre det beste for kunden Endret 15. januar 2006 av orelse4054 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå