Solid Edge Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei.... skal lage et forum men trenger en del scripter som må skrives om, så det jeg trenger er en Script "ordbok" om det finnes noe sånt....... og så trenger jeg en del anbefalninger og gode råd når det gjelder forum oppbygging og internett side oppbygging ellers...... takker får alle gode råd og respons..... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du planlegger å lage et forum, men du spør om enkle, grunnleggande spørsmål? Vil du lage et forum? Sett i gang og lær deg HTML og CSS først. Deretter bli ganske erfaren på et serverside språk. Vil ta deg minst et år. Vil du sette opp et forum? Besøk for eksempel www.phpbb.com og last ned, last opp, konfigurer og bruk! Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 nå somjeg har lært meg HTML og litt om php og css så skal jeg legge ut ei script ordbok til HTML her ( litt seinere må jobbe litt med den ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå