abrakadabradavel Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Tok dette på bildet på stranda i sommer. Ble såpass fornøyd med det at jeg har det i 50x70 cm format på veggen Endret 1. september 2005 av finix Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det var stilig men hva har skjedd med fargen på stranda? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Vet ikke helt om jeg liker det du har gjort med fargene. Ellers syns ikke jeg at komposisjonen er den helt store, med to føtter i midten. Likevel deler disse bildet i tre, og føttene er derfor i det gylne snitt. Ellers kan jeg vel egentlig ikke si at motivet var veldig spennende. Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takk for tilbakemeldingene. Eneste som er gjort med bildet er å senke eksponeringsnivået til -4,00 Lenke til kommentar
qdos Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, ja - du slapp i alle fall å slite deg ut med å finne motiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå