DE1 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Som topic sier så lurer jeg på hvordan jeg billigst mulig kan få et keyboard (UF7 for den interesserte) inn i Norge billigst mulig fra USA? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Få dem til og skrive "GIFT" på pakken. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Få dem til og skrive "GIFT" på pakken. Og det koster? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Få dem til og skrive "GIFT" på pakken. Og det koster? Penger for sprittusjen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Få dem til og skrive "GIFT" på pakken. Og det koster? Penger for sprittusjen. I det minste, prøøøv å vær saklig @kd... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Få dem til og skrive "GIFT" på pakken. Og det koster? Penger for sprittusjen. I det minste, prøøøv å vær saklig @kd... han er det. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Det må da koste noe å sende det til Norge? Skal forresten til USA, har et par venner med fast adresse der hvis det hjelper noe.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det må da koste noe å sende det til Norge? Ja, men å skrive "GIFT" på pakken koster ikke spesielt mye mer enn det det koster for sprittusjen. Altså var jeg helt saklig. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Her er pianoet for de som lurer... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Da blir regnestykket slik: 2609,86 NOK (regnet etter DNB`s valuttakalkulator med dagens kurser) + 20,00 NOK ( Pris på tusj ) =2629,86 NOK Det er helt sjuk pris! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Det billigste er å ta det med selv. Mange butikker nekter å skrive gift, da de kan få problemene om tollvesenet åpner pakken for å sjekke. Maks verdi for gaver er vel 1000 NOK òg. Endret 1. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 På flyet? Tror ikke det går som håndbagarsje... Er det ofte at tollfolka åpner? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Vis du skal få dem til skrive Gift på pakken, må den være til en verdi av 1laken. Altså, vis de skriver at varen koster (insuranse(?)) 900kr, og pakken forsvinner i posten, vil du bare få 900kr igjen. Men vis det ikke står gift, men riktig sum, får du hele sumen igjen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fordelen med å få det merket "gift" er at du slipper 25% moms. Ulempen er at hvis noe går galt med transporten, så får du bare 1000kr igjen. Og hvis de sjekker pakken, så kan du evt. få bot? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hvist du bærer det selv over grensa er det jo ikke no problem , da kan du ha med deg varer for intil 6k , og da medberegnes ikke sprit , røyk og andre ting som det er egene grenser på Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 men da har du plutselig en flybillett til ca 10000 å tenke på Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 men da har du plutselig en flybillett til ca 10000 å tenke på joda , men det virket som han selv skulle reise , eller var det noen andre Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 en venn av meg har tatt med gitarer til utlandet mange ganger. det er bare å ha en hardcase til den så er det null stress, bare ta den med som bagasje. jeg har tatt med el-gitar som håndbagajse, men det var fordi jeg ikke hadde hardcase... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tja. Vurdert å faxe den til Norge? Helt ærlig, hvis du har venner der borte, bestill pakka hjem til dem først, be de hive på en lapp som sier "GIFT" og sats på at hverken tollansatte eller postmenn føler for å spille baseball med pakka di som balltre. Evt. kan du jo kjøre trygt, og få den igjennom tollen på lovlig måte. Personlig går jeg for alternativ nr.1. Altså fax. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg skal selv reise dit om tretti dager. Har også venner vi skal bo hos med fastadresse der. Går det ann å ta keyboardet som håndbagasje...? Hvor mye vil det koste hvis jeg sender den lovelig til Norge? Slik at jeg bare ber dem sende den til adressa mi i Norge? Det hadde vært fint med raske svar. Tror jeg kan utelukke "GIFT" nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå