Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er det ikke B19 på 2,0 liter i den da?. Uansett Volvomotor i 360.Tenker du er glad du ikke har fransk motor. Tviler på det, siden det er B20 i min og det står at det er en 2 liter. Og ja, er glad i Volvomotoren min Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det er volvomotor i 360`n ja. B19A er forgasser med 95 hk og B19E er innsprøytning med 110 eller 115 hk. tror det er 110hk. hadde en slik, fytti arti bil ja!! sveisa sperra på bakakslingen å den burna å kjørte slaff så det hylte etter., skikkelig arti! går greitnok når du tyner turtallet litt også. stoppa på litt over 6000rpm til meg. volvo e å bli bæst!!! skål!! Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 er det ikke noe som heter B17 i 340 også?? renault har vel de i den renault19 som den heter. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er det ikke B19 på 2,0 liter i den da?. Uansett Volvomotor i 360.Tenker du er glad du ikke har fransk motor. Tviler på det, siden det er B20 i min og det står at det er en 2 liter. Og ja, er glad i Volvomotoren min B19 har et slagvolum nært oppi 2-literen faktisk. Og B20 har nært oppimot 2,1 litern har jeg hørt.. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det er ingen 2-litere som er 2000ccm, de er som oftes under det. B19 er en 2-liter, men at B20`n er en 2,1-liter stemmer nok ikke helt. ikke skyt vist jeg tar feil der.... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vel da har jeg en 2,1 liter Siden det står på blokka mi at det er en B20. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er glad min Volvo har ordentlig maskin 92" 850 GLT 2.5L 20 ventiler *kosepå* Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 kikka etter 850 GLT 20v selv men d blir nok en v70 m samma motor. det er jo egentlig samma bil bare annet karosseri og noe nyere utgave av 850 dasjbordet. fine biler nye volvo ja! har hatt noen biler før men det er kun volvo som holder! kjørte 4mnd`er med gåen toppakning i vinter uten noe store problem. den siste tiden gikk den ikke helt som den skulle og d røyk noe helt hj****! bytta toppakning å membran på gassern fordi jeg kunne stikke fingern igjennom membranet og bilen gikk som "f***" etterpå!! bilen er nå desverre spiker etter at jeg ble stoppa i teknisk på vei til arbeid for 3 mnd`er siden mye rust, kappa fjærer, sotfilm var nokk til å bli avskilta. orka ikke å sveise rust så jeg kastan!! skal forhåpentligis hente 245 snart som jeg skal bruke til vinterbil. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 bilen er nå desverre spiker etter at jeg ble stoppa i teknisk på vei til arbeid for 3 mnd`er siden mye rust, kappa fjærer, sotfilm var nokk til å bli avskilta. orka ikke å sveise rust så jeg kastan!! Mån får ikke bot av sånt? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 jo det får du! har ikke fått bota nda. håper de har glemt meg 3200 for kappa fjærer, 1500 for sotfilm, 2000 pr. dekk som var slitt og jeg hadde 2. satser på at jeg får kvantumsrabatt!!! hehe... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Huff da, men du får bare bot for soting av de fremre (framre?) vinduene? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ja. det er kunn siderutene fram som du får bot for. streamer hadde jeg også, men den kunne jeg bare fjerne sa hann på kontrollen, men saken var at den var malt på med arcanol sp det er ikke bare å skrape den av på streamere får du kunn beskjed om å ta de av. har ikke fått noe bot de gangene jeg har blitt stoppet hvertfall. dette var jo selfølgelig soting som hvar gjort selv da. soting fra butikk er lov på sideruter fram og frontrute. 35% mørkere sideruter og 15% mørkere frontrute får du godkjent med pappirer fra butikk/firma. dette er jo ikke"lov" i den forstand men du får det godkjent når det er pappirer på det. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Da skal det sotes! Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det er egentlig ikke så dyrt for orginalsoting fra butikk. riis bilglass tar 750kr pr rute + mva. det er med pappirer og 5 års ripegaranti. hvilken bil skal du sot rutene på da?? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 de er enkle å sote pga av det er ikke så mye bue på glasset, men annbefaler å plukke ut rutene. veldig fort gjort. men du har vell sotet ruter før tenker jeg så det er vell unødvendig å fortelle deg det. ble veldig fint på min værtfall. sotfilmen fra biltama er den beste filmen. mye tykkere og tåler mye mer enn annen sotfilm. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg burde ikke bruke penger på å få det gjort hos en glassmester? Nei har ikke gjort det før. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 på en gammel volvo 360 så tror jeg du heller sparer de 7000kronene og heller kjøper 2 ruller fra biltema som koster 99 kr stk og gjør det selv. viss du kjøper den såkalte bronsefilmen som biltema selger å legger på alle rutene(ikke framruta da) så ser det fint ut. gjorde det på en fiesta som jeg å en kompis har som festbil. ser pent ut det. de andre blir litt for mørke, da du ikke ser en dritt når det blir mørkt. kjøp en gummisleik fra biltema som du kan dele sleiken i 2 å du får den beste skrapa ever. ta ut rutene, vask de godt med rødsprit, ha mye såpevann på film og ruta, ha vann på filmen etter at du har lagt den på ruta så du får ei glatt flate når du skraper slik at du ikke får så mye striper på filmen. de skrapene som er med i alle sotfilmpakker er noe dritt. de er så harde at du skrapr opp filmen så mye at det vises sinsykt godt når det er lyst ute. skjær rundt kanten på ruta og litt nedenfor dørtrekket slik at filmen ikke løsner i nerkant når du har opp ruta. mange er ganske feige når de legger film, så de kutter 1cm inn på ruta slik at filmen kommer akkurat i kant med lista på ruta, men når du da sveiver ned ruta så ser dette himla stygt ut!gjør du det skikkelig å tar deg god tid så er dette ingen sak, men øving gjør mester:) Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 høre/ser sikkert trasig ut men det er det ikke. håper du ikke blir skremt nå... hehe.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Neida, det går nok greit. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå