DE1 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Som topic sier skal jeg nå kjøpe en nye MP3-spiller. Dette blir den tredje. Krav: - 1 GB - Belyst LCD-display - Visning av sangtittel - Medfølgende "in-ear" hodetelefoner - Den skal koste under 1200,- Grunnen til at mitt budsjett endte på 1200 er fordi jeg denne gangen skal ha forsikring på mp3-spilleren. Så...kom med alt! Kan også nevnes at før har jeg hatt: "Packard Bell Audiokey 256 mb" og "Napa 512 mb" Endret 1. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Denne går jo 200 kr over pris men er en god spiller... Dette kan jo også være en kandidat... Har ikke noe problem med å anbefale denne. Dette er vell så godt som den samme spileren som over, bare annet design. Eller er det tar jeg feil? Det er mange å velge mellom. Denne spilleren ha rjeg ingen erfaring med, med sikkert like god som de nevnt over. Så da er det bare å se hva du syntes...? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Synes at du kom med veldig fine forslag, den øverste ble dessverre for dyr men de andre er brukbare...! Tusen takk for gode svar. (bare kom hvis det er fler som har noen) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Tror spillerne thomas ll nevnte er de spillerne som gir deg best lyd, og best muligheter for rundt 1000-lappen. Har selv Muvo TX i 512MB utgave, og er veldig fornøyd med den. Bare litt surt å se at de har blitt så billige siden jeg selv kjøpte den. Ville uansett valgt å kjøpe separate øreplugger (uansett hvilken spiller du kjøper). Disse sony-pluggene har jeg erfaring med, og de gir utrolig bra lyd. (Bare for å ha sagt det, så er det ikke jeg som selger dem ) Endret 1. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hva med Funkey fra Packard Bell som selges til 799 på Elkjøp. Er godt fornøyd med denne bortsett fra at den har manglet support for Id3-tags. I siste firmware er imidlertid dette løst; Packard Bell Forum Ikke oppladbart batteri, bruker ett AAA batteri og levetiden på dette er bra. Greit kjøp til den prisen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Hva med Funkey fra Packard Bell som selges til 799 på Elkjøp. Er godt fornøyd med denne bortsett fra at den har manglet support for Id3-tags. I siste firmware er imidlertid dette løst; Packard Bell Forum Ikke oppladbart batteri, bruker ett AAA batteri og levetiden på dette er bra. Greit kjøp til den prisen. Det går jo ikke ann å ha så mange hundre sanger innpå mp3-spilleren når den ikke viser sangtittel... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Det går jo ikke ann å ha så mange hundre sanger innpå mp3-spilleren når den ikke viser sangtittel... Er godt fornøyd med denne bortsett fra at den har manglet support for Id3-tags. I siste firmware er imidlertid dette løst Endret 6. september 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Beklager, men jeg kan sånn ca null og niks om MP3-spillere og dems programvare Går det ann å formulere det slik at det er forståelig? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ID3-tagger er det som brukes for å lagre informasjon som artist og låttittel i MP3-filer, så at en MP3-spiller støtter ID3-tagger betyr at den kan vise låttittel og så videre. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Upgrade av firmware er såre enkelt. Last ned firmwareoppgradering, unzip, koble til mp3-spilleren og launch .exe filen som er zippet ut. Bingo! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Skjønte ikke en dritt jeg. Så hvis jeg kjøper den MP3-spilleren så kan vi snakkes på MSN så hjelper du meg med å ordne det slik at sangtittel og artis synes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå