Smooth Ceiling Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg og en kamerat kjøpte hver vår plugg av dette merket, det var tilbud på Lefdahl og de kostet under 170,- per stykk, så why not. Jeg har Windows 2000 Pro., og både innstallasjon og bruk fungerer uten problemer av noe slag (annet enn tilfeldige perioder uten kontakt selv når min T630 ligger kloss inntil pluggen, men det er ikke noe problem generelt). Han har en T610. Etter at han innstallerte programmet og restartet, vil ikke programmet engang starte i det hele tatt, og mobilen blir ikke funnet. Han har XP med SP 2 såvidt jeg vet, og jeg sjekket produsentens hjemmeside uten å finne annet enn at driverne ikke har blitt oppdatert siden produktet ble sluppet, og at forumet ikke er tilgjengelig. Forslag mottas med takk, ellers blir det jeg som for gjennomgå fordi jeg tipset ham om å kjøpe pluggen. Edit: Driveren skal støtte Win 2000 og XP. Endret 1. september 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
joschram Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 XP med service pack 2 har innebygde drivere for bluetooth. Deaktiver XP sin driver eller avinstaller driver fra produsent, så skal det virke. Johannes Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg fikk nettopp kontakt med support forumet på den hjemmesiden igjen (go figure..), og de sa de samme der. Skal prøve det nå, takk for tipset Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 får håpe det virker nå da =) Jeg har selv en slik plugg (fra clasern men men) og den virker utmerket på begge pcr hjemme Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Jah, det funker perfekt så snart jeg oppdaterte generic driveren til den som fulgte med på CDen. Gjorde det for en annen kamerat og, som har en Nokia og kjøpte samme pluggen i dag, funker fett på alle PCene nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå