Gothiatek Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 vurdere å modde mitt chenbro servertower så jeg kan legge til 4 STORE hjul en R/C bensin motor og radiostyring så klart 4WD hvor kult hadde ikke det vært Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg satt nettopp å tenkte på hvor kult det ville vært å hatt et fjærnstyrt (tomt, batteridrevet) kabinett med web-kamera med trådløs overføring på TG. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 hehe det hadde vært drit fett Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Det hadde vært FETT å kjørt rundt med et web-kamera og filmet uten at folk viste HVEM som filmet :razz: Lenke til kommentar
daho Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Tenkte på det jeg og, hadde vært fett og hatt laptop med joystick og pc'en på en tralle av lego som kan fjernstyres. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Morsomt inntil at noen velter kabinettet eller river av webkameraet. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Det er det som er så fett med server tower de er skikkelig brede :smile: Uansett legger ut bilder så fort pc'en kjører Lenke til kommentar
janarne Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 hehe, vore kult det.... Men så kommer spørsmålet kor skal du få tak i strøm til maskina.. Koble på noke tusen batteri? eller ka med å koble på en dynamo... hehe, det er allti noe som ødelegger moroa... Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Dere trenger ikke å bygge en. Lego.com har laget en slik robot som har web-kamera på seg. Er en addon til lego mindstorm..... Ingen som har sett den. Trodde alle gutter viste hva mindstorm var. Det er en kul ide. Men den er mye enklere om du bruker en MS :smile: - Lozip - Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 20:11, janarne skrev:hehe, vore kult det.... Men så kommer spørsmålet kor skal du få tak i strøm til maskina.. Koble på noke tusen batteri? eller ka med å koble på en dynamo... hehe, det er allti noe som ødelegger moroa... Jeg skal bruke R/C fuelmotor så strøm til min blir ikke noe problem men jeg får ikke kjørt den inne :smile: Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 også setter du på skjørter, senker kabinettet, og lakkerer det metalic grønt, setter på spoiler foran og bak og kompressor opp på toppen... :razz: Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Bruk elektronisk step engine. Greit nok.. Det koster bare ca 10.000 stykket. Men da hadde du iallefall fått den råeste radiostyrte PC-kassa Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 hehe det hadde vært fett (og dyrt) Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Det skumle er at jeg var "'" close i fra å handle to slike motorer. (Til et annet prosjekt). Men fikk en liten suffløer poppulært kaldt for "bedre halvdel" som mente at det var noe *host* dyrt. :wink: Men.. tilbake til R/C :wink: Du må inderlig si hvordan det utarterseg. Om du begynner på noe da... :wink: Jeg vuderte oxo selv å montere noen hjul på. Men tror hele greia blir for tungt til at de spinkle hjulene/axlene kan klare å holde kassa oppe :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå