darkness| Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg er nylig utdannet IKT-driftsoperatør, og trenger sårt en IT-jobb. Siden jeg nettopp har flyttet fra Bergen til Hønefoss, så er jeg ikke så godt kjent i området. Er det noen som vet om noen IT-bedrifter jeg kan søke hos? Jeg har jobbet som lærling hos Bergen kommune (en av norges største it-bedrifter), og fikk karakteren bestått meget godt på fagprøven. I need a job. Endret 17. oktober 2005 av darkness| Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du droppet Oslo? Hvis ikke så søker vi en in house tekninker nå. Bygging og feilsøking mest. Noe utearbeid kanskje. Annonsen er ikke ute enda, men jeg tror det er centerponit som tar rekrutteringen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Nei, Oslo går greit. Hm.. bygging av PC'er? Endret 1. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kanskje du også kan spørre noen IT bedrifter selv om de ikke annonserer om nye ansettelser? Har merket selv når jeg finner meg en jobb så er det som regel en som ikke har annonsert. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jepp, har tenkt på det.. Men jeg vet liksom ikke om så mange. Hadde vært fint om noen kom med tips til steder Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jepp, har tenkt på det.. Men jeg vet liksom ikke om så mange. Hadde vært fint om noen kom med tips til steder VELKOMMEN TIL ØSTLANDET KINE! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jepp, har tenkt på det.. Men jeg vet liksom ikke om så mange. Hadde vært fint om noen kom med tips til steder Har egentlig følelsen av at alt og alle av større bedrifter (tenker ikke på butikker) har egne it folk, kjenner til folk som bla har fått data-ingenør jobb hos shell, tine, osv... Hvis du er maks villig, så er det bare å være aktiv i markedet, sende haugevis med søknader, registrere seg, og følge med aktivt på Aetat og finn. Jobben jeg har nå fikk jeg etter 2mnd med intens jobbsøking, der jeg våkna opp til Aetat og Finn.no, og ble ferdig når aetat stengte sidene om kvelden. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 http://www.opera.com/company/jobs/ https://www.aetat.no/sbl/as/stillingssok/st...se.do?id=969199 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har søkt på en del (som ikke engang har utlyst stillinger), og følger med på aetat når det kommer nye jobber. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Flyttes over i den nye stillingsannonse-kategorien, sidan denne passer bedre enn gen generelle jobb og utdanning Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg først så denne kategorien, så datt det ned i hodet mitt: "Nå har vel Darkness| mast lenge nok, så de gikk lei" Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Få deg jobb som noe annet i en bedrift, og vent så på at det blir ledig stilling som whatever du vil bli i bedriften Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Når jeg først så denne kategorien, så datt det ned i hodet mitt: "Nå har vel Darkness| mast lenge nok, så de gikk lei" Haha Kanskje de gikk lei av at jeg spammet andre kategorier, ja. Jeg skal forresten på et jobbintervju i morgen, og et på torsdag Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan gikk intervjuene da? Fått deg jobb? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke noe jobb enda i hvert fall. Første intervjuet gikk greit nok. Jeg var egentlig ikke så veldig higen på den jobben. Andre gikk fint tror jeg. De hadde kalt inn 6stk til intervju, og siste intervjuet skulle være i dag. Har ikke hørt noe fra dem enda i hvert fall, men de skulle visst kjøre to intervjurunder. Altså skulle de kalle inn 2 av de 6 på et nytt intervju i slutten av uken. Prøver å holde forventningene nede, men det er ikke så lett siden jeg virkelig vil ha den jobben. Kommer nok til å bli ganske så skuffet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Jaja. *BUMP* Ikke fått noe jobb enda. Søker på alt som er av ledige jobber over "vaskedame"-nivå, i Ringerike (omegn) og Oslo sentrum. Aetat suger balle. "Det beste er om du søker aktivt på jobber selv". Oversatt til norsk: "Vi gidder ikke og kan ikke hjelpe deg med en dritt". Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dette er et offentlig forum, og dette er faktisk velmenende råd. Hvis du har lyst på jobb, så er det mange jobber ledige over alt. Jeg fant til og med flere potensielle jobber til deg med et raskt søk på aetat. Mindre syting, mer tiltak kanskje? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Rydda vekk dei lite meinigsfylte innlegga som gjekk på vaskedame-jobbing, Kva ein har sjølv gjort er ikkje relevant for denne tråden. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva med annonsen som HW la ut om ny utvikler? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Rydda vekk dei lite meinigsfylte innlegga som gjekk på vaskedame-jobbing,Kva ein har sjølv gjort er ikkje relevant for denne tråden. 5022541[/snapback] Såvidt enig, men man bør jo se etter andre muligheter også, penger lukter ikke vondt... og nå tenker jeg primært i ventetiden da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg