iMono Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har kjørt en nyinstallasjon, men vet ikke hvordan jeg finner SD-kortet som jeg har puttet inn i pc'en. Hva må jeg gjøre for å finne kortet? Er det noen drivere som må installeres? Lenke til kommentar
ols Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 du kan jo prøve å installerer de systemdriverne som var på den maskinen opprinnelig, hvis du ikke allerede har gjort det. (laste ned fra dell, hvis du ikke fikk levert driver cd). det er Notebook System driver og Intel Chipset driver. dell anbefaler visstnok at disse driverne blir installert før de andre, men om det er et absolutt must vet jeg ikke. om de har noe med SD å gjøre vet jeg heller ikke, men det er mulig og det sikrer at du får med endel andre funksjoner som er spesifikke for maskinen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hvordan skal det fungere da? Alle drivere er installert... Kommer kortet opp som en egen enhet? Hvordan fungerer dette? Hjelp meg! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvordan skal det fungere da? Alle drivere er installert... Kommer kortet opp som en egen enhet? Hvordan fungerer dette? Hjelp meg! Tipper du har glemt driveren til kortleseren Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den fant kortleseren automatisk hos meg da, noe rart der ja. Se på systembehandling om den i det hele tatt finner kortleseren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå