moiself Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 ...Og hvor mye kan jeg øke volten?? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) ...Og hvor mye kan jeg øke volten?? BIOS... uansett så er det lite vits å øke volten på skjermkortet.. Endret 2. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
moiself Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 hmm fant ikke noe i bios,, får leite en gang til da, men hvis det ikke er no vits så gidder jeg ikke, hadde håpet å få øket klokkehastigheten en smule| Lenke til kommentar
klikko Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ...Og hvor mye kan jeg øke volten?? BIOS... uansett så er det lite vits å øke volten på skjermkortet.. slutt å si ting du ikke har peiling på Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) ...Og hvor mye kan jeg øke volten?? BIOS... uansett så er det lite vits å øke volten på skjermkortet.. slutt å si ting du ikke har peiling på hva? har ikke jeg peiling på klokking av skjermkort? Har økt volten(/og klokket) på mange skjermkort så skjønner ikke helt hva du snakker om Endret 15. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Begrepsforvirring her ja.. Det er mulig i bios å øke spenningen til AGP/PCIe porten, men dette frarådes; minimalt med effekt av det, pluss at kortet kan ta skade. Skal man virkelig få noe effekt av å overvolte man man hardmodde (voltmodde) selve kortet. mvh r.- Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Begrepsforvirring her ja.. Det er mulig i bios å øke spenningen til AGP/PCIe porten, men dette frarådes; minimalt med effekt av det, pluss at kortet kan ta skade. Skal man virkelig få noe effekt av å overvolte man man hardmodde (voltmodde) selve kortet. mvh r.- Er vel mulig å softmodde biosen... Legge inn en modifisert bios som kjører på høyere volt.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ...Og hvor mye kan jeg øke volten?? BIOS... uansett så er det lite vits å øke volten på skjermkortet.. Kan ikke øke volten på selve skjermkortet i BIOS. For å øke volten på skjermkortet må du gjøre såkalte Vmods, som innebærer at du lodder regulatorere som regulerer volten på skjermkortet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ...Og hvor mye kan jeg øke volten?? BIOS... uansett så er det lite vits å øke volten på skjermkortet.. Kan ikke øke volten på selve skjermkortet i BIOS. For å øke volten på skjermkortet må du gjøre såkalte Vmods, som innebærer at du lodder regulatorere som regulerer volten på skjermkortet. Det funket fint på meg! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva slags volt er du du endrer da? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Han tenker nok på den bios-modden til nvidias 6800 kort - hevet vel vcore med 0,1V. mvh r.- Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Her er en link til hvordan du kan øke volten.Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå