spøkelset Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har cd-keyen til windows cd'en min, men har mistet cd'en. Går det ann å bruke en annen windows-cd til å formatere pc'en med? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jada, det er ikke CD'n du har betalt for, men selve lisensen. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 ok. Så lenge jeg har keyen kan jeg altså låne cd'en fra en venn? Men hva om han har en nyere/gamlere versjon av xp? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det skal ikke spille noen rolle ville jeg tro. Formatere får du jo alltids gjort... trenger ingen cd-key for å formatere disken din... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Det skal ikke spille noen rolle ville jeg tro. Formatere får du jo alltids gjort... trenger ingen cd-key for å formatere disken din... Trenger jeg ikke cd key? bare windows cd'en? Kan dere forklare videre hvordan du går frem for å formatere? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det skal ikke spille noen rolle ville jeg tro. Formatere får du jo alltids gjort... trenger ingen cd-key for å formatere disken din... Trenger jeg ikke cd key? bare windows cd'en? Kan dere forklare videre hvordan du går frem for å formatere? Å formatere og å installlere XP er t forskjellige ting. Formatering sletter innholdet på disken, mens XP-install legger XP inn på disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå