inaktiv000 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Vi får om en stund en hjemme-PC fra Statoil, som har DVD spiller. Jeg har ikke det selv, men lurer på om det er mulig å se DVD over nettverk? (I praksis: legger plata i spilleren til Statoil PC'en, og ser filmen på min PC via nettverk.) Må jeg evt. rippe filmen og så overføre den? Ligger selve filmen som en fil på DVD'en, eller er det mer som musikk CD'er? Jeg har ikke hatt DVD spiller selv, så derfor er jeg ganske grønn på dette området:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Det du kan gjøre er å share DVD-stasjonen og så åpne f.eks PowerDVD og kjøre *.Vob filene som ligger på DVD-plata. Det skal oxo være metoder for å gjøre slik at DVD-spilleren blir en unit hos deg,men hvordan d husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Skal ikke være noe problem det... bare del dvd-romen og start .ifo filen i et DVD programm. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Fint :smile: takk for hjelpen;) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hva er kbps raten på DVD'er? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 14:18, JohndoeMAKT skrev:Hva er kbps raten på DVD'er? Noen som vet dette? Mellom 4 og 6 Mbps - avhengig av kvalitet på lyd og bilde. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Hvor raskt nettverk trenger man egentlig da? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 http://www.videolan.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå