marcen_f Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg får rabatt på pc frem til nyttår, men lurer på om jeg kommer til å få mye mer for pengene hvis jeg venter ca 3 måneder. Trenger ikke bærbar pc veldig nå men hadde hat lyst på det nå med mindre jeg får mye mer for pengene hvis jeg venter. Prisklassen er ca. 10.000 Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får alltid mer for pengene om du venter. Så egentlig burde du aldri kjøpe pc pga du alltid vil få en bedre til samme pris senere. Men det nytter ikke å tenke slik i lengden Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Har tenkt samme tanken!! men en pc til 10k om 3-4 måneder, hvor mye tror du den koster i dag. er det mye å tjene på å vente 3-4 måneder?? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tror ikke det er mye å tjene nei. Max en tusenlapp. Du kan selvfølgelig ryke ut for at maskinen du kjøper kommer på tilbud senere, men som jeg sa; skal du vente med å kjøpe for å få bedre ytelse/pris kan du liksågodt vente evig. Husk også på at om du kjøper pcen nå, så har du den den tiden du ellers ville venta. Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Tusen takk!! Da kjøper jeg så fort jeg ser et tilbud jeg liker til 10k. noen forslag når jeg skal spille litt, redigere film, surfe, skolebruk o.l.? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kjøp ny pc når du trenger det. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg synes du skal vente fire måneder. Når den tiden har gått så skal du vente fire nye måneder osv. :P Det er like så godt å hoppe rett uti! det kommer ALLTID noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå