edgecrusher Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei... har laget et Forum...men trenger medlemer og Respons..... http://edge.iphorum.com Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 så ikke ille ut :!: .bortsett fra lite medlemer,derfor joiner jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Laget et forum? Synes nå det liknet mistenkelig mye på phpBB jeg... Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei... har laget et Forum...men trenger medlemer og Respons..... http://edge.iphorum.com Siden er fet nok den, men hvorfor blande norsk & engelsk? Lenke til kommentar
edgecrusher Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) ja det er sant at jeg brukte PHPbb......men resten har jeg fiksa selv....fikk ikke endret alt fra engelsk til norsk....men det går vel greit....til nå... Edit: hoved menyen er vel det eneste som er Engelsk Endret 1. september 2005 av edgecrusher Lenke til kommentar
edgecrusher Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 skjønt det kommer aldri til å bli like bra som dette Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke bland språk. Selv om det bare er hovedmenyen. Lenke til kommentar
edgecrusher Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 mn æ får ikke fiksa hovedmenyen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 mn æ får ikke fiksa hovedmenyen Finn bildene i templaten som utgjør menyen, fyr i gang Photoshop, fjern teksten og legg inn din egen norske tekst. Lenke til kommentar
edgecrusher Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 skjønte ikke så mye av d dr......bruker iPhorum.... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hva vil du egentlig ha respons på? Jeg ser et ferdig theme på et PHPBB forum, men du har gjort relativt lite med selve layouten. Du har lagt til kategorier og underforumer, så hva vil du ha repons på. Jeg ser fint lite av det i posten din. Prøv å utdyp det du vil ha kritikk på. Selve forumet er greit. Greit ferdig design som gjør jobben sitt i et standard phpBB forum. Men jeg anbefaler sterkt en korrekturlesning, da de skrivefeil og missforståelsene som finnes på forumet senker kvaliteten Rett/Omformuler : Mobil og annet Gadgets = Mobil og andre typer gadgets Musikk med andre musikk frelste = Musikk med andre musikkfrelste her kan du sende tilbakmeldinger til forumet = Her kan du sende tilbakemeldinger bare slep deg løs. bli kjent med nye folk, ha en heftig diskusjon med en verdig "motstander" = Bli kjent med nye folk og diskuter generelle ting i hverdagen. Fjern også "Klokken er:" Lenke til kommentar
edgecrusher Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 takk for all responsen det er en del skrive feil der....og det skal fikses på. men det jeg ikke får til er og lage egen layout, og forandre på hovedmenyen. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 du kunne jo oppfordre folk på dette forumet til og bli medlem på di sie Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) , han bruker noe slikt som man registrerer seg på og får eit gratis forum og webspace for dette... Han har ikke tillgang til ftp osv til forumet, derfor kan han ikke endre på bildene til menyene EDIT: This forum is hosted by IPHORUM.COM. 100% Free Forum Hosting! (AVSLØRT) Endret 3. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Om du kan velge farger så ville eg heller satsa på mørk skrift på lys bakgrunn, mykje meir behagelig å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå